Welke *** heeft vorige week mn V6 lip onder mn 323f gejat? Ik weet dat het een rode 323f BA is met zwarte reflectorplaat en black chrome achterlichten en het kenteken begint met een N. Je weet waar ik woon want m'n auto stond voor de deur. Je weet dus waar je MIJN V6 lip die me 260 euro heeft gekost kan afleveren
Blijf met je *** *** van andermans spullen af ***!!
_________________ BLIJF GEZOND, EET VIS.
Laatst bijgewerkt door MazDave op 05-02-2009 17:12, in totaal 1 keer bewerkt.
Auto: Mazda 323F BA
Vorige week?
Waarom nu pas hier melden?
En heb je de auto gezien? Enn heb je de politie gebeld?
Hoe krijg je in hemelsnaam een V6 lipje er snel af?
Mijne is groen
edit
Diegene die het waren, mogen best bij mij ook eens langskomen, en dan
wel de ballen hebben aan te bellen, kheb echt allang niemand meer een
keer goed hard op zijn oog geslagen...
Auto: Volvo V40 1.9TDi
Kan ik me voorstellen, die frustratie. Ik heb die andere draad even weggehaald.
Ik hoop dat je je V6 lip terug krijgt. Wel balen dat je niet meer van het kenteken weet want tenzij je het ze op een presenteerblaadje aanrijkt, doet de politie hier niets mee
Ik snap dat je baalt, maar ik heb wel even een paar woorden vervangen voor *** ....
Hoop dat je desbetreffende persoon te pakken krijgt. hoop trouwens dat die persoon niet hier te vinden is.... zulke mensen horen hier namelijk niet thuis!
maar balen man! hoop dat je de lip zo snel mogelijk heel terug hebt.
_________________ Kan zijn dat hier en daar spelfouten in staan, mijn excuus.
Auto: Mazda 323F BA
toch heb je best wel wat signalementen van de dader misschien kun je hem zo achterhalen.. ik weet wel dat als zoiets bij mij gebeurd en ik kom erachter wie dat gedaan heeft gaat ie door een rietje eten.
Auto: Volvo V40 1.9TDi
Waarschijnlijk overbodig te zeggen: maar hou ff marktplaats en autotrack e.d. in de gaten of er toevallig nu zo'n mazda wordt aangeboden mèt V6 lip...
Er is er volgens mij maar 1 hier die een rode BA met zwarte reflectorplaat en black chrome achterlichten. Ik zal de naam maar niet zeggen....... begint met een K..... (denk ik!)
Hoe weet je zo zeker dat hij het was?
_________________ 1e prijs mooiste BG en 1e prijs mooiste ICE op SG 2008
Waarschijnlijk overbodig te zeggen: maar hou ff marktplaats en autotrack e.d. in de gaten of er toevallig nu zo'n mazda wordt aangeboden mèt V6 lip...
En dan? Daar kun je opzich nix mee, want je kan niet hard maken dat het jouw lip is. Je kan er ook niet mee naar de politie gaan, want die zijn zonder auto-gebonden gegevens [bijv serie-nummers, en ik gok dat die niet op een lip staan] ook nergens toe in staat. Dat weet ik uit eigen ervaring met een auto die eerst helemaal gestolen werd, gestript terug werd gevonden en even later stonden sommige delen op MP.
Ik denk helaas ook dat het ijdele hoop is om de persoon in kwestie op het forum of een meeting te verwachten. Zeer triest is het in ieder geval allemaal wel.
Even een noob vraag, wordt hier de zwarte kunststof lijst onder de voorbumper bedoelt, zoals in mijn sig ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen