Berichttitel: Re: Toerrit Drenthe!!! 1 november 2009
Geplaatst: 01-11-2009 21:52
Expert
Auto: MR2 2L GTI
Was zeker wel gezellig!
Pas toen we bij het hunebed centrum waren begon het te regenen. Op weg naar het restaurant was het aant gieten. (op de snelweg was het helemaal erg xD).
We hebben lekker de parkeerplaats onbegaanbaar gemaakt bij het verzamelen en helemaal de weg xD
Geplaatst: 02-11-2009 11:58
Clublid
Auto: Mazda 323f BA
we reden continu met zijn 3e daaro maar pret was eraf toen jij bij kampen eraf ging een beetje haha en die andere reed helemaal mee tot amersfoort zelfs wie was dat
Geplaatst: 02-11-2009 12:01
Clublid
Auto: 323f BA 1.8i
Ja dat was een geslaagde terugweg Sorry dat ik eraf ging maar anders was het toch wel een erg grote omweg.... Ook toen hebben we meerdere mensen flink geirriteerd
_________________ Chemistry lesson nr.1: Never lick the spoon
Geplaatst: 02-11-2009 15:50
Clublid
Berichten: 774 Woonplaats: Halfway between the gutter and the stars
Auto: '01 BJ 2.0 DiTD
ook ik heb me weten te vermaken gisteren tijdens en na de tourrit.
De beide heren worden bedankt voor het uitzetten van de route. Leuk om een stukje vaderlandse/lokale geschiedenis te verwerken in zo'n evenement. Het eten was ook prima, leuk om te zien dat er mensen waren die zelfs zo blij waren dat ze een toetje kregen, dat ze er bijna indoken
Ook tijdens de after-party in Hardenberg was het veel te gezellig, met als gevolg dat ik pas om 11 uur thuis was
_________________ Homo sapiens non urinat in ventum
Geplaatst: 02-11-2009 17:21
Expert
Auto: MR2 2L GTI
Btw de witte BA met carbonmotorkap, ik zag toen we met de stoet naar het restaurant reden dat je rechter achter remlicht slecht contact maakt. Helft van de tijd deed hij het niet.
Geplaatst: 02-11-2009 18:42
Clublid
Auto: BA
Briian90 schreef:
we reden continu met zijn 3e daaro maar pret was eraf toen jij bij kampen eraf ging een beetje haha en die andere reed helemaal mee tot amersfoort zelfs wie was dat
dat was ik, het was inderdaad druk me F-jes want werd zo vaak ingehaald
Citaat:
kan het voor de volgende keer niet wat centraler? zijn jullie daar geinteresseerd in?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen