Zondag 15 januari is het weer tijd voor de jaarlijkse "nieuwjaarsmeet". Na de feestdagen en het afsluiten van 2011 is de tijd om gezellig samen te komen voor het eerst in het nieuwe jaar om gezellig te kletsen en kijken hoe het gaat met elkaar.
Iedereen is welkom op deze meet lid of geen lid, we maken er met zijn allen een gezellige dag van, en een goed begin van 2012. De locatie van dit jaar zal zijn het vertrouwde AC in Veenendaal, waar we te gast zullen zijn vanaf 12.00 uur tot 15.30 uur. Ook de mensen die geen F meer hebben zijn van harte welkom, wel vragen we of ze aub de auto niet tussen de F’jes willen zetten, maar op het stukje wat speciaal is gereserveerd voor jullie.
Ik hoop dat jullie allemaal zin hebben om te komen, 2012 word een spetterend jaar en een goed begin is het halve werk, hopelijk tot 15 januari,
1 Sam078 2 PoP-i 3 Jos (MrJos) 4 Bart (Mazda Menace) 5 Edwin (zl_terror) 6 Aftertouch 7 willymichiels (eindelijk met de GT) 8 Ross 9 Leonie 10 Riesh 11 kevertje ovb 12 Wolfje666 (ovb dat ik een auto heb) 13
hopelijk brengt nummer 13 geen ongeluk 1 Sam078 2 PoP-i 3 Jos (MrJos) 4 Bart (Mazda Menace) 5 Edwin (zl_terror) 6 Aftertouch 7 willymichiels (eindelijk met de GT) 8 Ross 9 Leonie 10 Riesh 11 kevertje ovb 12 Wolfje666 (ovb dat ik een auto heb) 13 Mazda_girl (mazda MX-3)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen