[BA] Algemene autocheck/hulp omgeving Twente

Heb je een probleem? Stel hier je vragen van technische aard.
Van een niet startende motor tot elektronische problemen.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Maak, waar nodig, gebruik van de volgende tags:
[BG], [BA] of [BJ]
Plaats reactie
JWB
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 10 aug, 2012 1:07 am
Auto: 323F BA '98 2.0
Extra parameters: f=7
Contacteer:

[BA] Algemene autocheck/hulp omgeving Twente

Bericht door JWB »

Yo allen,

Ik wist niet direct waar dit te plaatsen maar ik probeer het hier omdat het toch indirect met technische vragen heeft te maken.
[size=85] (Moderator voel je vrij om hem te verplaatsen indien nodig)[/size]

Ik volg de club al een tijd. Al voordat ik mijn eerste 323 1.5 aanschafte.
Momenteel rijd ik een 323 V6 en dit bevalt nog altijd erg goed.
(Tijdje geleden gedacht te verkopen, maar toch maar niet doen... :axe: )

Kortgeleden heb ik door de garage een koppeling revisie laten doen (gesprongen leidinkje van koppelsysteem, mogelijk door overdruk door defect diafragma?). Dit liep niet verrassend op tot astronomische prijseenheden.
Ik vroeg mij dan ook af of er ook clubleden op 't 'ploatte land' wonen die handig zijn met werken aan F'jes. Ik zelf ben dat helaas (nog) niet echt.

Wat ik hiermee wil zeggen is eigenlijk het volgende:
- Is er iemand in de omgeving Twente die tijd heeft of kan maken om samen met mij eens te kijken naar mijn 323 en eens een algemene inspectie te doen op alle onderdelen; zodoende ik niet voor andere verrassingen kom te staan.
- Mogelijk samen het onderhoud te plegen als dat mogelijk is, ik wil er graag van leren, maar heb helaas nog niemand ontmoet die dit kan of wil. (Kan natuurlijk ook wat vergoeding tegenover staan als dat echt nodig is)


Ik heb wel oude topics bekeken om te zien of er een clublid in Twente woont die technische handjes en middelen heeft maar daar kon -ik- helaas niemand uit halen die in Twente woont.
Dus, ik gooi nog maar eens een balletje op. Als iemand zich geroepen voelt of dit leuk lijkt. Laat het me weten!
Mogelijk kunnen we dan ook anderen in de omgeving hulp bieden. :)
JWB
[323F]BA'98 2.0
Plaats reactie