wie kan mij helpen met de HEI MOD?

Heb je een probleem? Stel hier je vragen van technische aard.
Van een niet startende motor tot elektronische problemen.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Maak, waar nodig, gebruik van de volgende tags:
[BG], [BA] of [BJ]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mikeapp
Newbie
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: di 25 dec, 2012 12:39 pm
Auto: mazda 323f ba KLZE
Extra parameters: f=7
Contacteer:

wie kan mij helpen met de HEI MOD?

Bericht door Mikeapp »

hallo allemaal,

ik rijdt nu al een tijdje in een 323f 2.5l v6 maar ik rijdt nu al met mn 3e ontsteking ( alle 3 niet nieuwe) maar ze blijven stuk gaan. nou heb ik begrepen dat dit wel vaker voorkomt en dat dit verholpen kan worden met de HEI MOD. uiteraard heb ik een nieuwe ontsteking besteld bij de fordprobestore, maar dat duurt een beetje lang, 8 maanden........ :(
maar ik heb nu een mail gehad dat het snel mijn kant op komt. en zodra ik deze heb wil ik gelijk de HEI MOD toe gaan passen maar nu keek ik laatst bij de VAQ en daar staat een beschrijving maar helaas laden de afbeeldingen niet meer. zou iemand mij kunnen helpen??
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: wie kan mij helpen met de HEI MOD?

Bericht door barreljan »

[quote="Mikeapp"]hallo allemaal,

ik rijdt nu al een tijdje in een 323f 2.5l v6 maar ik rijdt nu al met mn 3e ontsteking ( alle 3 niet nieuwe) maar ze blijven stuk gaan. nou heb ik begrepen dat dit wel vaker voorkomt en dat dit verholpen kan worden met de HEI MOD. uiteraard heb ik een nieuwe ontsteking besteld bij de fordprobestore, maar dat duurt een beetje lang, 8 maanden........ :(
maar ik heb nu een mail gehad dat het snel mijn kant op komt. en zodra ik deze heb wil ik gelijk de HEI MOD toe gaan passen maar nu keek ik laatst bij de VAQ en daar staat een beschrijving maar helaas laden de afbeeldingen niet meer. zou iemand mij kunnen helpen??[/quote]

Hoezo gaan ze zo vaak stuk? FPS moet je mailen want 8 maanden is niet goed.

Heb je dikke audio erin? Ik weet dat ze nog wel eens doodgaan van het aan/afkoppelen van een dikke condensator. Slechte massa kan ook niet bevordelijk zijn. Extra massa aanleggen naar accu is geen overbodige luxe evenals schoonmaken contactoppervlak van de huidige massa punten.

1. links bij motorsteun op chassisbalk
2. onder de thermostaat bovenop de versnellingsbak
3. rechts bovenop de versnellingsbak naar chassisbalk
4. rechtsbovenin bij de ruitenwissermotor
5. rechts achterop het inlaat spruitstuk
6. minpool accu


HEI mod is eenvoudig en dat vind je zo:
http://s911.photobucket.com/user/mx3rac ... m.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Succes!
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
Plaats reactie