Lid van de maand augustus Patrick van den Berg AKA Paddy22

Dit forum wordt gebruikt voor de opslag van website paginas

Moderators: Junior Administrator, Bestuursleden

Gesloten
Gebruikersavatar
pop-i
Clublid
Clublid
Berichten: 5822
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 11:59 pm
Auto: BA1.8GTX&BJ1.6
SYC/ Wie is wie-topic: 2369
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Lid van de maand augustus Patrick van den Berg AKA Paddy22

Bericht door pop-i »

[album]802[/album]
Wie ben je?
Mijn naam is Patrick van den Berg de meesten zeggen Paddy (22) tegen mij, ik woon in Hardenberg (Overijssel) en ben nu 22 jaar. momenteel werk ik als heftruckchauffeur bij Schoeller Arca Systems (de plek waar de bier kratjes worden gemaakt :drinkers: ) en heb nu sinds januari een 323f BA
[album]803[/album]
Wat heeft je overgehaald om een F te kopen?
Waarom in een F heb gekocht is eigenlijk heel simpel, Ik zocht een sportieve auto, 5 deurs, prijs( en onderhoud- kosten ) Toen bleek na een paar weken/maanden al heel snel op een F te vallen kwa vorm en uitstraling, Had ook wel na bijvoorbeeld een Ford Puma gekeken maar dat werd hem destijds gewoon niet van wat er allemaal moest gebeuren aan die auto. En steeds meer rond zoeken op marktplaats en dergelijke vond ik toch de F er het meest uitspringen. op deze manier ben ik echt in aanraking gekomen met een F BA
[album]804[/album]
Hoe ben je met de '323F Club' in aanraking gekomen?
Ik had net 1 tot 2 weken mijn auto, Toen stuurde Theun (masterkiwi) mij een berichtje: Heb je zondag iets te doen?? IK : Nou heb nog niet echt plannen. Theun: Nu wel! ga gezellig mee naar de nieuwjaarsmeting in Nieuwegein 2013. Ik: Ja gezellig. zo doende ben ik met de F club in aanraking gekomen :-D
[album]800[/album]
Wat heb je aan je F veranderd?
De eerste dingen waar het mee begon waren : de stickers op de deuren: No limits on the highway, en de Japanse tekens voor Mazda. Daarna kwam met toeval de Hella led achterlichten tegen die te koop stonden en 5 spaaks velgen van ATS, dit waren mijn eerste echte updates van mijn auto
Vlak daarna heb ik een 3 poots spoiler op kleur gemaakt en gemonteerd (ow wat vond ik dat eng trouwens om te doen gewoon 6 gaten boren in een auto wat er goed uit ziet :-| ) Toen heb ik mijn volledige audio aangepast (voordeuren achterdeuren en een subwoofer. en een klein tijdje geleden heb ik mijn complete interieur vervangen
[album]801[/album]
Heb je nog plannen met je F?
Momenteel niet echt veel, de meeste dingen die ik veranderd wou hebben heb ik in middels gedaan. maar ooit als toekomst plannen wil ik er nog wel bumpers onder hebben en misschien ooit verlagen. en wat ik sowieso ooit nog wil hebben is een veerpootbrug. maar zo als ik al zei : Toekomst!! :-D
[album]799[/album]

Wat voor auto's heb je gereden voordat je de F kocht?
Hier voor had ik een Citroen ZX Avantage 1.4 '92.
Tellen les auto's ook mee??? als dat zo is kom er in deze lijst nog een VW Golf 5 en een VW Golf 6 bij
[album]798[/album]
Wat moet de opvolger worden van je F?
Zo Zo, hele moeilijke vraag, want heb mijn F net een half jaartje. en zou er niet aan moeten denken als deze er niet meer is. Maar als mijn Budget ooit zijn kansen krijgt zal ik toch echt wel graag een Toyota Supra 3.0 of een Nissan Skyline 25 willen hebben. maar mocht dat er niet van komen zou ik toch bij een Mazda 323F BA blijven :ba:
[album]797[/album]
Heb je iets leuks beleeft met je F en willen je dat vertellen?
Wat ik wel heel grappig vond was een tijdje terug toen ik zo'n gigantisch rot probleem had met mijn audio en het uiteindelijk weer werkte dat ik een 1e prijs in een DB Drag won met 130.4 DB Amateursklasse :-D dat was echt een waardering voor mijn gevoel :-D en uiteraard de gezellige Evenementen met de f club zoals Streetpower, Jaf, Bios en de Toertocht waren momenten waar ik echt van heb genoten :-D :-D
Gesloten