Lid van de maand juli 2013 Nick Aka Racerd

Dit forum wordt gebruikt voor de opslag van website paginas

Moderators: Junior Administrator, Bestuursleden

Gesloten
Gebruikersavatar
pop-i
Clublid
Clublid
Berichten: 5822
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 11:59 pm
Auto: BA1.8GTX&BJ1.6
SYC/ Wie is wie-topic: 2369
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Lid van de maand juli 2013 Nick Aka Racerd

Bericht door pop-i »

[album]674[/album]

Wie ben je?

Mijn naam is Nick Hendrickx, hier beter bekent als Racerd en sinds kort Administrator bij de club.
Ik woon hier in het Prachtige Breda in ooh zo mooie en gezellige Brabant!
Ben nu 20 jaartjes jong en werk in de ICT bij Vendor B.V.
[album]681[/album]



Hoe ben je met de Mazda 323F en de '323F Club' in aanraking gekomen?
Ja een goede vraag! Ik was net klaar met mijn opleiding en ben toen lekker op Vakantie gegaan. Eenmaal terug van mijn vakantie zat het er voor mij ook aan te komen... Solliciteren... Voor mij ging dit echter super goed! Dag 1 Soliciteren Dag 2 Gesprek Dag 3 contract tekenen! Nu er dus ook goed geld binnen kwam lag een Auto voor mij ook in het voorruitzicht! Dus ik gelijk gaan zoeken als iedere normale jongen van 19 :) Zodoende ging ik dus opzoek naar een sportieve auto. Ik zag genoeg BA-tjes staan omdat ik die toch altijd mooi heb gevonden. maar ik wou toch iets jongers met minder Kilometers. Tot ik deze 323F BJ GTI tegen kwam! dicht bij mij in de buurt en betaalbaar! en maar het belangrijkste: Airco en maar 48.000 op de teller! Als iedere jongen van 19 wil je je auto natuurlijk veranderen! Zodoende kwam ik op de site voor onderdelen:) en zo ben ik een beetje blijven plakken omdat ik de meetings zo gezellig vind:)

[album]680[/album]

Wat heb je aan je f veranderd?
Tot nu toe nog niet erg veel. Beetje de standaard dingen, Xenon, ledstadslicht, 17inch velgen, power filter en een nieuwe set schokbrekers + veren.

[album]679[/album]

Heb je nog plannen met je f?
Onlangs toch eindelijk mijn achterbumper lip gevonden :323fclub: dus die zo snel mogelijk ophalen, spuiten en monteren. Verder komen er ook nog zwarte zij-knipperlichten aan. Allemaal mogelijk gemaakt door Twister:) verder zou ik me motorkap nog best willen verbouwen en warpen maar dat staat voor een later tijdstip op de planning omdat ik het nog niet zeker weet.

[album]678[/album]

Wat voor auto's heb je gereden voordat je de f kocht?
Toen ik net je rijbewijs had heb ik een tijdje in de Opel Corsa van mijn Ma gereden en de Ford Focus ST van me pa. Verder niks:)

[album]677[/album]

Wat moet de opvolger worden van je f?
Mazda 3 MPS of een RX 8!

[album]676[/album]


Heb je iets leuks beleeft met je f en willen je dat vertellen?
Alle meetings natuurlijk waren super! En noujah, toch zonder iets aan de auto gedaan te hebben de boekjes lekker tegen laten spreken! 175 max staat in de boekjes 195 toch gehaald ^^ Wel in Duitsland wel te verstaan dan hè! Verder de eerste clubtour die we gemaakt hebben in het Mooie Brabant! Toch een redelijke opkomst toen :)

[album]675[/album]
Gesloten