Lid van de Maand September Rody91

Dit forum wordt gebruikt voor de opslag van website paginas

Moderators: Junior Administrator, Bestuursleden

Gesloten
RicardoB
Advanced
Advanced
Berichten: 790
Lid geworden op: wo 02 jun, 2010 3:22 pm
Auto: Mazda 323 1.8 BA GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 31312
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Lid van de Maand September Rody91

Bericht door RicardoB »

[img]http://323fclub.nl/resource/rody.gif[/img]

Wie ik ben?

Hoi ik ben Rody Groot Bluemink.
Ik ben 22 jaar jong en woon in Apeldoorn.

[video]9[/video]

[table=][tr=]
[td=][album]1240[/album][/td]
[td=][album]1241[/album][/td]
[/tr][/table]

Hoe ben je met de Mazda 323F en de '323F Club' in aanraking gekomen?

Nou ik ging zoals elk jaar naar assen want daar was JAF weer en had voor de grap is een paddock ticket gehaalt zodat ik de auto is op het terrein kon zetten.
En wat denk je mocht hem neer zetten net achter de stent van de 323f club dus dacht van goh laat ik er is heen lopen en vragen of ze nog leden zochten nou en de rest spreekt van zichzelf voor ik het wist was ik lid XD

[table=][tr=]
[td=][album]1246[/album][/td]
[td=][album]1243[/album][/td]
[td=][album]1252[/album][/td]
[/tr][/table]

Wat heb je aan je F veranderd?

Nou ik heb er nog niet super veel aan gedaan omdat ik nog steets bezig ben met achterstalig onderhoud wat de vorge eigenaar mij heeft achter gelaten.
Maar ik heb wel de neon in de stoelen en dashboad gemaakt rem klauwen opnieuw rood gemaakt en heb er een andere autoradio er in gezet, heb de condensator er in gebouwd en heb stroboscoop lampjes in de wielkasten gemaakt en heb een K&N luchtfilter er in zitten en heb er een engels achteruitrijlicht erin gemaakt en heb mijn velgen destijds opnieuw laten polijsten.

[video]6[/video]

Heb je nog plannen met je F?

Nou waar zal ik is beginnen XD.
Nou eerst ga ik de auto van onder weer helemaal opnieuw tectyleren.
En wat ik nog echt op mijn verlanglijsje nou ja( lijst ) wil nog nieuwe velgen, dan zijn deze voor de winter. Ik wil de kofferbak nog helemaal super strak maken want wil er een tv, nieuwe audio met versterkes en woffers en spiekers, ps3 (voor de tv. waarom? omdat het kan XD) ik wil de auto nog over spuiten zit te denken wel de zelfde kleur te houden maar dan met grof metalic. Ook wil ik nog neon onder de auto, en wil nog nieuwe sportstoellen en de achter bank en dat zelfde patroon bekleden, sportstuur en als dit klaar is dan verzin ik wel wat nieuws. Er is een nadeel en dat is het financiele plaat je maar daar hebben ze sparen voor uitgevonden XD.

[video]5[/video]

Wat voor auto's heb je gereden voordat je de F kocht?

Nou mijn aller eerste auto was een hyundai coupe 2 liter i 16 klepper die had ik gekregen voor mijn diploma en de buurman wou er toch van af.
Ik weet ook waarom want heb er geen meter mee gereden omdat ik toen nog geen rijbewijs had moest hij een klein jaar in de stalling.
Toen had ik mijn rijbewijs en moest hij gekeurd worden. Toen bleek dat de achteras helemaal door gerot was en de remschijfen krom en nog veel meer totaal om hem te laten maken was 3200 euro dat werd hem niet.
Ik heb hem nog kunnen inruilen voor een mazda 323 f GLX 1.8 BA ruch uitvoering maar die heb ik met me stomme kop zelf naar de zevende hemel gebracht door een ongeluk.
Toen kwam deze 323f GLX 2.0 V6 BA op het oog en was meteen verkocht.

[table=][tr=]
[td=][album]1242[/album][/td]
[td=][album]1245[/album][/td]
[td=][album]1247[/album][/td]
[/tr][/table]

Wat moet de opvolger worden van je f?

Nou als ik het ooit nog zou kunnen betalen dan zou ik wel Skyline GTR 34 of voor een Mazda rx7 of een 240 of 200 SX, maar het liefst blijf ik dit rijden omdat ik nog geen genoeg van kan krijgen.

[table=][tr=]
[td=][album]1248[/album][/td]
[td=][album]1250[/album][/td]
[td=][album]1244[/album][/td]
[/tr][/table]

Heb je eens iets leuks beleeft met je F en wil je dat vertellen?

Nou het zijn de klein dingen die het doen en met namen de kleine kinden die het helemaal geweldig vinden als je langs rijd, zoals met de toer rit een jongentje keihard naar zijn moeder roept KIJK MAMA RACE AUTO'S!!! hahaha echt geweldig en de reactie's die je opvangt van uit de buurt als je weer is met de auto bezig bent en mensen onderweg die echt gewoon je blijft nakijken mede door het geluid die de auto maakt.
En owja, ik ben 2e geworden op de Summer Gathering!


[table=][tr=]
[td=][album]1251[/album][/td]
[td=][album]1249[/album][/td]
[td=][album]1253[/album][/td][/tr][/table]
Gesloten