Lid van de maand januari 2014 Linda Honders

Dit forum wordt gebruikt voor de opslag van website paginas

Moderators: Junior Administrator, Bestuursleden

Gesloten
Gebruikersavatar
pop-i
Clublid
Clublid
Berichten: 5822
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 11:59 pm
Auto: BA1.8GTX&BJ1.6
SYC/ Wie is wie-topic: 2369
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Lid van de maand januari 2014 Linda Honders

Bericht door pop-i »

[album]1550[/album]
[b]Wie ben je?[/b]

Mijn naam is Linda Honders AKA mogeliedieca(vrouw van TheJohn) ben 31 jaar en kom uit Tiel. Ik werk als

medewerkster bedrijfsbureau bij LANDER (de sociale werkvoorziening in onze regio). Hier onderhoud

ik het contact met de klanten die onze medewerkers van werk voorzien.

[album]1549[/album]
[b]
Wat heeft je over gehaald een F te kopen?[/b]

Wat mij persoonlijk heeft overgehaald om een F te kopen is de ruimte die je hebt in tegenstelling tot

wat de auto weegt. Je hebt super veel ruimte in de auto en toch weegt ie geen drol.
[album]1548[/album]

[b]Hoe ben je met 323f club in aanraking gekomen?[/b]

Als je een nieuwe auto koopt ga je toch een beetje neuzen op internet wat je zoal kan vinden op

het internet om je auto een beetje op te leuken en zodoende zijn we op het mazdaforum terecht

gekomen.
[album]1547[/album]
[b]
Wat heb je aan je F veranderd?[/b]

Toen we de F kochten was hij helemaal standaard. De auto is inmiddels al voorzien van andere

lichten zowel voor als achter. Hij heeft sideskirts gekregen , een middenarmsteun en de grill is

gespoten. De spiegels en handgrepen zijn in kleur gespoten. De binnenverlichting is van geel naar

blauw gegaan, de auto is verlaagd en heeft nieuwe velgen.

[b]Heb je nog plannen met je F?[/b]

Plannen blijven er altijd. Graag zou ik de bj in een andere kleur zien maar dat is voor de toekomst.

Misschien andere bumpers en een ander interieur maar dat zien we wel.
[b]
Wat heb je voor auto s gereden voor dat je de F kocht?[/b]

Ik ben begonnen in een Opel Corsa 1.4 sport maar we wilden toch iets groter en werd het een

Donkerblauwe Mazda 323 f ba daar mankeerde van alles aan en hebben we een mint groene ba

gehad. We hadden toen maar een auto omdat er nog een auto van de zaak stond. Toen John van

baan veranderde hebben we twee kleintjes gereden en reed ik een renault twingo. Nu hebben we

een Peugeot 206 1.6 XS en een Mazda 323 F BJ.
[b]
Wat moet de opvolger worden van je F?[/b]


De opvolger van de F, ik heb nog geen idee. Ik vind de Mazda 2 helemaal geweldig maar zo zijn er nog

meer die ik leuk vind bijv. de 208 of de nieuwe clio.
[album]1132[/album]
[b]
Heb je iets leuks beleefd met je F en wil je dat vertellen?
[/b]
De nieuwjaarsmeeting is de eerste meeting waar onze Mazda naartoe is geweest. Dat was super

koud maar wel erg gezellig. Ik hoop daarom dat de bj nog een poosje meegaat en ons naar nog een

hoop evenementen brengt.
Gesloten