Netjes gereden hoor barrel,
denk als je dr 'n paar flinke remmen onder hangt, deurpanelen eraf en soms nog net wat wijder door de bocht (en 't stuk van hoge heide naar ramshoek kun jij met jouw auto volgens mij nog wel 'n keer opschakelen als je ballen hebt want je hebt 'n hoop baan over vanaf ramshoek richting geert timmer en daar moet je daarna toch in de ankers)
MAAR, ERG goed gereden, ben trots op je!
@ Jeroen,
Dat was wel 'n lekker rondje
Wel klote natuurlijk dat 't op die manier stopt maarja, kan die kerel ook niks aan doen..
Ging iig goed over de baan zo te zien!
JAF 2010 Assen
Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team
-
- Guru
- Berichten: 4957
- Lid geworden op: di 20 mei, 2008 4:36 pm
- SYC/ Wie is wie-topic: 20175
- Contacteer:
Re: JAF 2010 Assen
Work before play
-
- Server Beheerder
- Berichten: 7243
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
- Auto: BA V6R
- SYC/ Wie is wie-topic: 78
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: JAF 2010 Assen
Raamshoek is een bocht die moet durfen nemen. pas in de finale kreeg ik meer vertrouwen in de R888 banden.
150 a 160km/u is te doen maar daarboven is gewoon tja vertrouwen hebben meeste keren ging ik met 140 erin optrekken naar 150-155 en dan in de remmen, maar de ingangs snelheid kan hoger. De banden houden het prima om te corrigeren voor het aanremmen bij de GT. De remmen zullen zich ook goed houden, dat weet ik zeker.
'T zit tussen de oren
150 a 160km/u is te doen maar daarboven is gewoon tja vertrouwen hebben meeste keren ging ik met 140 erin optrekken naar 150-155 en dan in de remmen, maar de ingangs snelheid kan hoger. De banden houden het prima om te corrigeren voor het aanremmen bij de GT. De remmen zullen zich ook goed houden, dat weet ik zeker.
'T zit tussen de oren
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm
T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
- spawn
- Master
- Berichten: 2234
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:52 pm
- Auto: BA 2.5 V6
- SYC/ Wie is wie-topic: 0
- Contacteer:
Re: JAF 2010 Assen
barreljan schreef:Raamshoek is een bocht die moet durfen nemen. pas in de finale kreeg ik meer vertrouwen in de R888 banden.
150 a 160km/u is te doen maar daarboven is gewoon tja vertrouwen hebben meeste keren ging ik met 140 erin optrekken naar 150-155 en dan in de remmen, maar de ingangs snelheid kan hoger. De banden houden het prima om te corrigeren voor het aanremmen bij de GT. De remmen zullen zich ook goed houden, dat weet ik zeker.
'T zit tussen de oren
ik herinner me nog wat Adrie zei die dag, jij ook denk ik..
"If it doesn't kill you, it makes you stronger!"
-
- Novice
- Berichten: 644
- Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 3:04 am
-
- Server Beheerder
- Berichten: 7243
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
- Auto: BA V6R
- SYC/ Wie is wie-topic: 78
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: JAF 2010 Assen
jeroentje.nl schreef:BJ ik bedoel strubben
Klopt, ik reageerde op Max' zijn berichtje.
Strubbe ? ow dat rechte stuk bedoel je, ik snapte het al niet. Dat korte knikkie blijft een rot ding..
Ik zal morgen eens goed kijken hoe jij er door kachelt en ik dat doe. Ik weet dat ik op sommige plekken niet echt ideaal rij . Thnx voor de tip!
@spawn;
ehh.. geef eens een hint? ben het eventjes kwijt
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm
T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..