Voorstellen

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Luke
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 20 okt, 2014 5:20 pm

Voorstellen

Bericht door Luke »

Beste allemaal,

Bij deze zou ik mij graag willen voorstellen. Ik ben een 21 jarige student en mijzelf aan het oriënteren op een andere auto. Ik heb hiervoor 2 auto's gereden van een ander merk, maar om financiele redenen wordt er nu geswitched.

Ik denk dat ik mijzelf wel een autoliefhebber mag noemen, als bijbaan werk ik tevens bij een autobedrijf.

Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Mazda 323fastbreak van 1999 1.5 benzine met weinig kilometers. Belangrijke redenen voor mij zijn betrouwbaarheid, ruimte en kosten.

Heel graag hoor ik jullie mening/ervaringen over dit model. Mazda is voor mij compleet nieuw, maar wat ik er van weet en ken zouden het heel betrouwbare auto's zijn met relatief weinig kosten.

Wat zijn wel zwakke plekken van dit model? En waarop moet ik extra letten bij een bezichtiging?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
HellRacer
Guru
Guru
Berichten: 4609
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 8:34 pm
Auto: BGV6,X9,TL1000R
SYC/ Wie is wie-topic: 5002
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door HellRacer »

Welkom luke

standaard dingetjes :
algehele indruk. Bij twijvel niet doen!

Body, roest? onverklaarbare deukjes, zijn de naden tussen bodypanelen gelijk? on gelijkheid kan het miss. duiden op gerepareerde schades

motor, goed onderhouden? een super glimmend motorruim willen we niet zien, een stoffige en droog motorruim is beter, daar waar vet en olie samen komt met stof en vuil kan dan duiden op lekkage

onderhoud, geschiedenis? heeft de auto NAP (nationale auto pas, verklaarbare kmstanden) wie heeft er mee gereden? jonge knaap of een stel oudere mensen? scheelt nog al.
[link=http://www.h-p-c.nl]Afbeelding[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]H-p-c.nl Mazda Service, Alles voor u en uw Mazda[/link]