Stand van zaken bestuurswissel

Berichten worden geplaatst op de home-pagina.

Moderators: Bestuur, Bestuursleden

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pop-i
Clublid
Clublid
Berichten: 5822
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 11:59 pm
Auto: BA1.8GTX&BJ1.6
SYC/ Wie is wie-topic: 2369
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Stand van zaken bestuurswissel

Bericht door pop-i »

Een hele goeie :mazda: dag [color=#0000BF]Club-[/color]/Forumleden

Zoals we al aangegeven hadden een tijdje terug had ik vandaag 29-7-2012 samen met Supersonic en Max een afspraak in het hoge noorden met Mr jos en EdjeD.

Max en edwin die hebben de financiën besproken en Jos heeft boy en mij een crashcourse webwinkel beheer gegeven :lol:

Max die heeft de hele berg papieren globlaal doorgekeken met edwin en der zijn wel wat dingen waarbij verder onderzoek zeker nog nodig is maar Max die gaat zich hiermee bezig houden en ik heb er 100% vertrouwen dat dit in goeie handen is.
Resultaten zullen eerst besproken worden met de betrokken mensen en als alles duidelijk is dan zullen we hier ongetwijfeld nog wel even op terug komen.

We hebben de verantwoordelijkheid van voor 29-7-2012 op papier vastgelegd ivm eventuele verrassingen en daarna zijn de kamer van koophandelpapieren afgehandeld.


Daarna heb ik van jos alle overige clubartikelen mogen overnemen en andere club gerelateerde zaken en Damm :shock: was blij dat ik met de skoda was want in een F had dit never nooit gepast :lol:
Even een pica ter illustratie 8-)
[img]http://i1108.photobucket.com/albums/h41 ... WA0002.jpg[/img]

Daarna hebben we afscheid genomen en richting wageningen gereden.
Pfff ben aardig gaar nu :lol: ruim 750Km afgelegd en totaal ruim 8 uur achter het stuur gezeten maar was het meer dan waard.

Heb het bere gezellig gehad met max en boy in de auto :323fclub: :323fclub:

[color=#FF0000]Wil even heel nadrukkelijk Jos en edwin heel hartelijk bedanken voor hun inzet vandaag voor de :323fclub: en ik had me geen betere manier van afsluiten kunnen bedenken :super: [/color]
Vond het een zeer geslaagde dag ondanks dat het iets later is geworden dan gepland maar we begrepen allemaal hoe belangrijk het was dat dit goed werd geregeld.



Aan alle [color=#0000BF]Club-[/color]/Forumleden wil ik graag even geduld vragen voordat jullie echt resultaat zien van de ontwikkelingen.
We zijn bezig met een berg ideeën en daarvan gaan we zeker kijken wat haalbaar is maar nu is eerst de SG aan de orde en daarna gaan jullie ongetwijfeld een hoop dingen zien veranderen.
sommige zullen gewaardeerd worden/sommige misschien niet maar ons PM box staat altijd open en we staan altijd open voor feedback dus laat jezelf ook horen als je iets graag wilt terugzien en dan kunnen we het bespreken.


Wat betreft de webshop.
Die blijft op dit moment even gesloten want ik moet eerst even de voorraad inventariseren want daar heb ik helaas geen accurate gegevens van nu dus begin gewoon met eerst alles goed te organiseren.
Der zijn een paar bestellingen nog in backorder en aan die mensen vraag ik ook even om hun geduld, de openstaande orders zijn bij me bekent en worden zeker niet vergeten :)


Terugkijkend op deze dag kan ik met heel veel voldoening naar kijken.
Alles is goed verlopen en als de kvkinschrijving is voltooid dan is de overdracht 100% voltooid.

[size=150]En nu allemaal duimen voor een mooie
[img]http://felfelosophy.com/wp-content/uplo ... ht-sun.jpg[/img]
op de 19e en dat de toekomst van de :323fclub: er net zo mooi uitziet :cheer:
[/size]

Ik heb er in ieder geval zin in :drinkers:

Met vriendelijke groeten uit wageningen
Jullie Voorzitter
Chris :mrgreen:
Plaats reactie