Antenne afgebroken

Problemen met je nieuwe radio/versterker?
Stel hier al je vragen die met je audio/andere media te maken heeft.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Dropsleutel
Rookie
Rookie
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 22 mar, 2009 11:18 pm

Re: Antenne afgebroken

Bericht door Dropsleutel »

MZD-Styling schreef:aan een goede plak/raam antenne zitten 3 draden: 1 antenne kabel, 1 voor de massa en 1 voor de plus.
Wij verkopen ze van cartenna en van hirschmann. Die van cartenna (13 euro) doen het prima


Ik heb ook absoluut goede ontvangst
Roy_323F
Rookie
Rookie
Berichten: 199
Lid geworden op: wo 06 aug, 2008 10:49 pm

Re: Antenne afgebroken

Bericht door Roy_323F »

Dropsleutel schreef:
MZD-Styling schreef:aan een goede plak/raam antenne zitten 3 draden: 1 antenne kabel, 1 voor de massa en 1 voor de plus.
Wij verkopen ze van cartenna en van hirschmann. Die van cartenna (13 euro) doen het prima


Ik heb ook absoluut goede ontvangst


Gelukkig ook mensen met een positieve feedback over de plakantennes, dan heb ik waarschijnlijk slechte antennes gehad, ze waren iig niet van één van de bovenstaande merken.
- Mazda 323F 1.8i 16V DOHC GLX

Altijd rap, zo'n Jap...
Dropsleutel
Rookie
Rookie
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 22 mar, 2009 11:18 pm

Re: Antenne afgebroken

Bericht door Dropsleutel »

Roy_323F schreef:
Dropsleutel schreef:
MZD-Styling schreef:aan een goede plak/raam antenne zitten 3 draden: 1 antenne kabel, 1 voor de massa en 1 voor de plus.
Wij verkopen ze van cartenna en van hirschmann. Die van cartenna (13 euro) doen het prima


Ik heb ook absoluut goede ontvangst


Gelukkig ook mensen met een positieve feedback over de plakantennes, dan heb ik waarschijnlijk slechte antennes gehad, ze waren iig niet van één van de bovenstaande merken.


Nouja, zoals wel vaker gezegd wordt; goedkoop is duurkoop. Ik heb dan 30€ betaald, maar ik had hem er met 10 minuten inzitten, en ik ben echt een noob wat monteren ed betreft, beter als 15€ uitgeven en het verkloten :wink: Als je er goed de tijd voor neemt en precies monteert zoals in de handleiding zullen ook de goedkopere wel werken, maar ik heb niet moeilijk gedaan, hij valt absoluut niet op, en ontvangst is perfect!
Joyboy
Advanced
Advanced
Berichten: 802
Lid geworden op: za 11 mar, 2006 4:39 pm
Auto: 323F BA 2.0 V6 24V
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: Antenne afgebroken

Bericht door Joyboy »

ik heb ook een plakantenne, van blaupunkt. Mieters goede ontvangst, zelfs beter dan de originele antenne !!!
Noble Green Man
Novice
Novice
Berichten: 563
Lid geworden op: ma 18 dec, 2006 11:21 pm
Auto: 323F 1.8&V6 Aut
SYC/ Wie is wie-topic: 0

Re: Antenne afgebroken

Bericht door Noble Green Man »

Joyboy schreef:ik heb ook een plakantenne, van blaupunkt. Mieters goede ontvangst, zelfs beter dan de originele antenne !!!


Waar heb jij hem zitten dan onder of boven?? Ik heb er toch wel 1 van Hirschmann dat zou toch goed moeten wezen..... :|
Als je dit leest is het bericht afgelopen.....
Wezeltje
Guru
Guru
Berichten: 4676
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 7:09 pm
Auto: VW Golf V TDI Optive

Re: Antenne afgebroken

Bericht door Wezeltje »

Ik had 'm boven zitten, achter de zonneband dus van buiten niet zichtbaar. Wel zorgen dat je afstand houdt van je raamrubber, dus niet klem er tegenaan. Oftewel..... VOLG DE INSTRUCTIES GOED OP !! :wink:
Afbeelding
Joyboy
Advanced
Advanced
Berichten: 802
Lid geworden op: za 11 mar, 2006 4:39 pm
Auto: 323F BA 2.0 V6 24V
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: Antenne afgebroken

Bericht door Joyboy »

ik heb m idd ook boven.
Plaats reactie