Ineens UIT

Problemen met je nieuwe radio/versterker?
Stel hier al je vragen die met je audio/andere media te maken heeft.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Fallout
Novice
Novice
Berichten: 615
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 11:30 am

Re: Ineens UIT

Bericht door Fallout »

[quote="Syzegy"]hmm dat probleem had ik ook op normaal volume gebeurde er nix maar bij een volume van 75% v/d max sprong de zekering had 2x vervangen.. dus waarschijnlijk was 60 amp te weinig. nu met een 80 werkt het prima (gebruik nu ook 1x 25mm² van voor naar achter.. daar gesplit op 2x 10mm² de massa en voeding) 2 versterkes van 1x 40 amp en 1x 60 amp (2x 30amp per 2 kanalen)[/quote]
dus als ik he begrijp gaat er bij vol vermogen 100ampere door een kabel van 20mm²
Afbeelding
Syzegy
Newbie
Newbie
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 10 jun, 2009 11:42 pm
Auto: Een fiets xD
Contacteer:

Re: Ineens UIT

Bericht door Syzegy »

[quote="Fallout"][quote="Syzegy"]hmm dat probleem had ik ook op normaal volume gebeurde er nix maar bij een volume van 75% v/d max sprong de zekering had 2x vervangen.. dus waarschijnlijk was 60 amp te weinig. nu met een 80 werkt het prima (gebruik nu ook 1x 25mm² van voor naar achter.. daar gesplit op 2x 10mm² de massa en voeding) 2 versterkes van 1x 40 amp en 1x 60 amp (2x 30amp per 2 kanalen)[/quote]
dus als ik he begrijp gaat er bij vol vermogen 100ampere door een kabel van 20mm²[/quote]

geen idee ik weet iig nu dat ik op 90% max volume geen klappende zekering heb nu xD voor mijn goed genoeg.. moet alleen me geluid laten afstellen en liefst nog een compo set voor iets meer mid
@Admin/mod: Mocht m'n Advatar te extreem zijn dan wissel ik hem wel om
Riesh
Master
Master
Berichten: 2398
Lid geworden op: di 26 dec, 2006 9:41 pm
Auto: Demio / Micra
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Ineens UIT

Bericht door Riesh »

Die 100A zal je op muziek niet snel halen. Het is overigens wel zo'n beetje de max aantal A welke een 20mm2 kabel mag voeren.
www.nicosport.nl - tuning en onderstel
www.brandblusserexpert.nl - voor de goedkoopste brandblussers
Plaats reactie