Tweeter als carkit-speaker?

Problemen met je nieuwe radio/versterker?
Stel hier al je vragen die met je audio/andere media te maken heeft.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Visser
Rookie
Rookie
Berichten: 160
Lid geworden op: za 26 mei, 2007 1:53 pm
Auto: Mazda MX-3 2.5L V6
SYC/ Wie is wie-topic: 15129
Contacteer:

Re: Tweeter als carkit-speaker?

Bericht door Visser »

Qinx schreef:Ik ben blij dat het werkt :-)


Ik ook!
En het speakertje dat je had aangeraden heb ik nu ook op dezelfde manier aangesloten, en die werkt nu ook perfect, dus heb nu een soort van surround effect :D
Qinx
Advanced
Advanced
Berichten: 1050
Lid geworden op: di 28 feb, 2006 9:17 pm
Auto: Volvo V40 1.9TDi
Contacteer:

Re: Tweeter als carkit-speaker?

Bericht door Qinx »

Ik zat later nog te denken: heeft die radio van jou niet gewoon een AUX? Want dan had je gewoon de line draden van de parrot daar op aan kunnen sluiten. De telefoon had dan via de radio, je vertserker en dus via de gewone auto installatie het gesprek laten horen. Dan moet je radio natuurlijk wel ook automatisch naar het AUX kanaal omschakelen als er een telefoongesprek binnenkomt, dus misschien was dat allemaal net iets te ingewikkeld geworden...
Visser
Rookie
Rookie
Berichten: 160
Lid geworden op: za 26 mei, 2007 1:53 pm
Auto: Mazda MX-3 2.5L V6
SYC/ Wie is wie-topic: 15129
Contacteer:

Re: Tweeter als carkit-speaker?

Bericht door Visser »

Qinx schreef:Ik zat later nog te denken: heeft die radio van jou niet gewoon een AUX? Want dan had je gewoon de line draden van de parrot daar op aan kunnen sluiten. De telefoon had dan via de radio, je vertserker en dus via de gewone auto installatie het gesprek laten horen. Dan moet je radio natuurlijk wel ook automatisch naar het AUX kanaal omschakelen als er een telefoongesprek binnenkomt, dus misschien was dat allemaal net iets te ingewikkeld geworden...


Ik had daar ook al naar gezocht, maar geen AUX kanaal gevonden...
Plaats reactie