AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Problemen met je nieuwe radio/versterker?
Stel hier al je vragen die met je audio/andere media te maken heeft.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

MrKikker
Guru
Guru
Berichten: 3294
Lid geworden op: ma 29 jun, 2009 11:44 pm
Auto: 323F BA 1.8 GT blok
SYC/ Wie is wie-topic: 27107
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door MrKikker »

[quote="323PGLX"]Heb gisteren op vaderdag ff rondgevraagd. Helemaal niemand heeft een alarm. Ze raden me ook aan geen alarm aan te schaffen maar het bij een eenvoudige AB voor de deuren en dergelijke te houden.

Ik heb het pakketje zojuist in ontvangst genomen. Fraaie AB, doosje is veel kleiner dan ik dacht. Ik ga dit maar gewoon inbouwen. Wel erg jammer dat er geen startonderbreker bij zit, dat raadde mijn familie me wel aan maar ja.... Auto is ook weer 15 jaar oud en ziet er niet meteen uit alsof je hem zou willen jatten.[/quote]
maaaaaaarrrrrrr heb je nou die CV-op-afstand-set gekocht of die CV-met-alarm-set?
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
God
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

[quote="MrKikker"][quote="323PGLX"]Heb gisteren op vaderdag ff rondgevraagd. Helemaal niemand heeft een alarm. Ze raden me ook aan geen alarm aan te schaffen maar het bij een eenvoudige AB voor de deuren en dergelijke te houden.

Ik heb het pakketje zojuist in ontvangst genomen. Fraaie AB, doosje is veel kleiner dan ik dacht. Ik ga dit maar gewoon inbouwen. Wel erg jammer dat er geen startonderbreker bij zit, dat raadde mijn familie me wel aan maar ja.... Auto is ook weer 15 jaar oud en ziet er niet meteen uit alsof je hem zou willen jatten.[/quote]
maaaaaaarrrrrrr heb je nou die CV-op-afstand-set gekocht of die CV-met-alarm-set?[/quote]
CV-op-afstand-set

Ik dacht dus van jij hebt het ook en jij vond het goed werken en beviel je goed. Dus ff snel besteld en betaald en toen pas zei je ineens alarm en bleek jij je te hebben vergist. Ik heb daarna de website gemaild en gevraagd of ze de bestelling ff stop wilden zetten totdat het duidelijk was welke ik moest hebben. Ik stelde gelijk ook een vraag over de raambediening met AB.

Ik kreeg een mail terug dat alarmsystemen alleen maar raambediening-omhoog konden. Toen mailde ik terug: en deze setje die geen alarm is? Geen reactie totdat ik een nieuwe mail kreeg dat het verstuurd was. Toen schreef ik een boze mail dat ik juist gevraagd had te wachten en mailden ze me dat alle systemen, ongeacht alarm of nonalarm geen op en neer functie hadden, daar moet je een comfortmodule voor hebben en die verkopen zij niet. (waarom niet is mij onbekend).

Hoe dan ook, familie raad mij een alarm af. Startonderbreker vonden ze wel een pre, maar dat heeft dit ding dan weer niet. Mijn volgend auto zal airco en startonderbreker hebben, dit is mijn 1e autootje. Ff geduld hebben tot ik genoeg geld bij elkaar heb :)
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

Kofferbakopener heb ik gevonden op internet: http://www.form-cars.nl/nl/product/koff ... ner-mazda/
Plaats reactie