AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Problemen met je nieuwe radio/versterker?
Stel hier al je vragen die met je audio/andere media te maken heeft.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

MrKikker
Guru
Guru
Berichten: 3294
Lid geworden op: ma 29 jun, 2009 11:44 pm
Auto: 323F BA 1.8 GT blok
SYC/ Wie is wie-topic: 27107
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door MrKikker »

De inbouwhandleiding is vertaald door een Chinese aap en het relais voor de startonderbreker heeft nogal kuren. Soms wel meteen inschakelen met het alarm, soms kan ik de auto gewoon starten als het alarm aanstaat en gaat na 10 seconden het alarm eindelijk een keer af.

maar ik heb geen spookalarmen van vliegjes of een windvlaag en de shocksensor werkt prrima. als je laatstgenoemde overigens te gevoelig afstelt gaat 'ie letterlijk af als er een vlieg op de auto land dus daar moet je heel precies mee zijn.

maar verder werkt 'ie uitstekend!
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
God
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

Grmbl, had ik ze gevraagd mijn bestelling ff in de wacht te zetten, versturen ze hem doodleuk toch nog. Ze hebben mijn mail wel gelezen want ze hebben een antwoord gegeven op een andere vraag in die mail.
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

Update: zowel de alarm als de niet-alarm kunnen de ramen niet van een afstandje openen, wel sluiten door de knopje lang ingedrukt houden.

Dus dat iedereen die hier meeleest dat ff weet...

Ik ben me nog aan het beraadslagen wat ik ga doen nu ze de bestelling toch hebben opgestuurd.
MrKikker
Guru
Guru
Berichten: 3294
Lid geworden op: ma 29 jun, 2009 11:44 pm
Auto: 323F BA 1.8 GT blok
SYC/ Wie is wie-topic: 27107
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door MrKikker »

[quote="323PGLX"]Update: zowel de alarm als de niet-alarm kunnen de ramen niet van een afstandje openen, wel sluiten door de knopje lang ingedrukt houden.

Dus dat iedereen die hier meeleest dat ff weet...
[b]
Ik ben me nog aan het beraadslagen wat ik ga doen nu ze de bestelling toch hebben opgestuurd.[/b][/quote]
terugsturen, bij een winkel kan je een product toch ook binnen 7 dagen terugbrengen ;)
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
God
RedFeather
Novice
Novice
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 09 mar, 2012 9:11 pm
Auto: 323F BA '98
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door RedFeather »

[quote="323PGLX"]Update: zowel de alarm als de niet-alarm kunnen de ramen niet van een afstandje openen, wel sluiten door de knopje lang ingedrukt houden.

Dus dat iedereen die hier meeleest dat ff weet...

Ik ben me nog aan het beraadslagen wat ik ga doen nu ze de bestelling toch hebben opgestuurd.[/quote]
Hmm, dit is dan weer iets minder... :?
Moet je dan toch de wat duurdere variant hebben hiervoor? :?
RedFeather -
323F BA '98 1.5
Twilight Mica 12K
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

[quote="RedFeather"][quote="323PGLX"]Update: zowel de alarm als de niet-alarm kunnen de ramen niet van een afstandje openen, wel sluiten door de knopje lang ingedrukt houden.

Dus dat iedereen die hier meeleest dat ff weet...

Ik ben me nog aan het beraadslagen wat ik ga doen nu ze de bestelling toch hebben opgestuurd.[/quote]
Hmm, dit is dan weer iets minder... :?
Moet je dan toch de wat duurdere variant hebben hiervoor? :?[/quote]
De website mailde me dat ik voor die ramen een comfortmodule nodig hebt (waar Mr.Kikker al over had) en dat zij die niet leveren.
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

[quote="MrKikker"][quote="323PGLX"]Update: zowel de alarm als de niet-alarm kunnen de ramen niet van een afstandje openen, wel sluiten door de knopje lang ingedrukt houden.

Dus dat iedereen die hier meeleest dat ff weet...
[b]
Ik ben me nog aan het beraadslagen wat ik ga doen nu ze de bestelling toch hebben opgestuurd.[/b][/quote]
terugsturen, bij een winkel kan je een product toch ook binnen 7 dagen terugbrengen ;)[/quote]
En verzendkosten dan? Vaak krijg je het bedrag minus verzendkosten terug. Ik ga de komende dagen ff door met zoeken naar een (betaalbare) alternatief.

Wat gebeurd er als ik hem aan de deur weiger btw? Dan wordt ie kosteloos teruggezonden?
RedFeather
Novice
Novice
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 09 mar, 2012 9:11 pm
Auto: 323F BA '98
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door RedFeather »

[quote="323PGLX"][quote="MrKikker"][quote="323PGLX"]Update: zowel de alarm als de niet-alarm kunnen de ramen niet van een afstandje openen, wel sluiten door de knopje lang ingedrukt houden.

Dus dat iedereen die hier meeleest dat ff weet...
[b]
Ik ben me nog aan het beraadslagen wat ik ga doen nu ze de bestelling toch hebben opgestuurd.[/b][/quote]
terugsturen, bij een winkel kan je een product toch ook binnen 7 dagen terugbrengen ;)[/quote]
En verzendkosten dan? Vaak krijg je het bedrag minus verzendkosten terug. Ik ga de komende dagen ff door met zoeken naar een (betaalbare) alternatief.

Wat gebeurd er als ik hem aan de deur weiger btw? Dan wordt ie kosteloos teruggezonden?[/quote]Als je iets hebt gevonden.. Meld het hier aub :mrgreen:!
RedFeather -
323F BA '98 1.5
Twilight Mica 12K
Gebruikersavatar
pop-i
Clublid
Clublid
Berichten: 5822
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 11:59 pm
Auto: BA1.8GTX&BJ1.6
SYC/ Wie is wie-topic: 2369
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door pop-i »

[quote="323PGLX"]mbl, had ik ze gevraagd mijn bestelling ff in de wacht te zetten, versturen ze hem doodleuk toch nog. Ze hebben mijn mail wel gelezen want ze hebben een antwoord gegeven op een andere vraag in die mail.[/quote]
Nou als je duidelijk kan bewijzen dat ze het toch verstuurt hebben terwijl je dat niet wou dan heb je in mijn ogen een prima kans om het gewoon te weigeren zodat het je niks kost.

Heb je het wel al betaald?
if not dan ook niet doen uiteraard.
Zolang jij geen "opdracht" geeft om te versturen hebben hun geen poot om op te staan. en zijn de onnodige verzendkosten voor hun.
Afbeelding
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

Heb gisteren op vaderdag ff rondgevraagd. Helemaal niemand heeft een alarm. Ze raden me ook aan geen alarm aan te schaffen maar het bij een eenvoudige AB voor de deuren en dergelijke te houden.

Ik heb het pakketje zojuist in ontvangst genomen. Fraaie AB, doosje is veel kleiner dan ik dacht. Ik ga dit maar gewoon inbouwen. Wel erg jammer dat er geen startonderbreker bij zit, dat raadde mijn familie me wel aan maar ja.... Auto is ook weer 15 jaar oud en ziet er niet meteen uit alsof je hem zou willen jatten.
Plaats reactie