DMJ's Mazdarati BG - Afscheid.

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Plaats reactie
DMJ
Novice
Novice
Berichten: 664
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 3:54 pm
Contacteer:

Bericht door DMJ »

Intussen zien we er zo uit:

Afbeelding

Afbeelding

Nieuw: AeroTwin wipers, Zender spoiler, 2e uitlaatsierstuk, ruitenwisserarmen opnieuw zwartgespoten + gelakt

De oppervlakteroest op de zijkant heb ik met, vind ik zelf, behoorlijk succes aangepakt :D

Interieur pic; Temperatuursmeter geschakeld op de verlichting ( 8-) ), pookknop, Pioneer AVIC, Ipod plugin

Afbeelding
Afbeelding
Bluemica
Forumlid
Forumlid
Berichten: 6244
Lid geworden op: za 05 aug, 2006 5:04 pm
Auto: VW Golf 7.5
SYC/ Wie is wie-topic: 83284
Extra parameters: f=7

Bericht door Bluemica »

ziet er goed uit zeg :shock:

vooral die zenderspoiler, vind dat nog de mooiste spoiler voor een BG
sommige auto's roesten niet voor niks, dat is natuurlijk verloop...
Afbeelding
ばいやくすみ > baiyakusumi
DMJ
Novice
Novice
Berichten: 664
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 3:54 pm
Contacteer:

Bericht door DMJ »

Thanks! Vind ik ook, daarom heb ik deze erop gezet :D

Ik kan verder nog vermelden dat ze tegenwoordig Bridgestone Turanza rubbers heeft, Japans + Japans = goeeeed :D Rijdt als een trein.

In de koplampen zitten Philips Extreme Racing Power Lights, nouja Racing is er weinig aan maar ze geven SUPER licht, mooi wit en een goed beeld. Beste 30 euro die ik in mijn wagen gestoken heb denk ik.

Verder gaan we 31 juli met 4 man naar de Nurburgring... (verder geen commentaar :P )

Morgen gaat ze naar de garage, er komen nieuwe remblokken op, er wordt een plaatje in gelast op een niet-zichtbare plek en de uitlaat rinkelt soms een beetje. Daarna is ze wel vakantieklaar, er zit nu Duitse V-power in, dat is oktaan 100 8-) Hierdoor loopt ze echt veel zuiniger!
Afbeelding
ColdAsIce
Expert
Expert
Berichten: 1323
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 11:03 am

Bericht door ColdAsIce »

mooie kleur...ziet er erg strak uit.....zuinig op zijn :D
Afbeelding
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door barreljan »

Welke turanza's heb je? de er300 zijn idd erg goede banden!
bij de weg, dat met je uitlaat, is het functioneel of puur optisch?

En een zender blijft idd schitterend, net als de misschien wel zeldzamere MS spoilert 8-)

Mooi wagentje!
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
DMJ
Novice
Novice
Berichten: 664
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 3:54 pm
Contacteer:

Bericht door DMJ »

Puur optisch, met 2 hoekprofieltjes hangt het nog onder mijn bumper :oops:

De Turanza's zijn inderdaad de ER300's, echt super 8-)

Vandaag nieuwe remblokken, maar...

aan de achterkant zit zo veel roest :cry: En op sommige stukken er door heen. Lassen gaat erg veel gelf kosten en ik weet niet of ik 't kan betalen,... zonde want aan de buitenkant ziet ze er nog zo goed uit. Zeker met de Zender ja 8-) Weet iemand een beetje dingen van "carrosserie herstelbedrijven, of weet iemand een adresje in de buurt van Eindhoven, waar het niet zo gek veel kost... Preventie kan ik zelf, herstellen niet :wink:
Afbeelding
DMJ
Novice
Novice
Berichten: 664
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 3:54 pm
Contacteer:

Re: DMJ's BG Mazdarati, veel updates P4!

Bericht door DMJ »

De roestduivel is voorlopig bestreden met gespaarde centjes!

De kap rond m'n teller was kapot, de knopjes (teveel gespeeld :oops: ) gingen los zitten. Dat heb ik gefixt door 'n nieuwe kap van 'n forumlid :)

Ik heb vandaag bij Max twee spatlappen opgehaald! Ik ergerde me er zo aan, dat ik de rechter kwijt was, maar gelukkig nu dus niet meer!

Ook heb ik er een Mazda embleem op gezet. Eigenlijk net te groot maar iedereen in m'n omgeving is er al aan gewend, dus ik denk dat ik het maar zo laat. Het geeft niet dat je trots bent op je Mazda :!:

Verder heb ik nog een veerpootbrug er op, maar daar is eigenlijk niks aan. Geen onderstuur meer te bekennen :lol: :lol: Maar ik moet wel op gaan passen met bochten nemen, anders slijten mijn banden veel te hard :wink:

De achterkant is wat mij betreft bijna af... Ik zoek alleen nog een nieuwe 2e uitlaat. De oude zag er eigenlijk niet meer uit en 't was nog een hels karwei 'm te verwijderen, hij zat veel te goed vast :lol: Maar ze hebben tegenwoordig zo weinig sierstukken die gewoon recht zijn en eindigen op 56 mm!

Ook moeten de wisserarmen weer een nieuw likje verf hebben, de navi naar de reparateur, de uitlaat rinkelt weer... Maar hey, daardoor weet je wel dat je in 'n echte auto rijdt :wink: Ze heeft "eventjes" een weekendje Oostenrijk, op en neer gedaan. 180 km op 155 bandjes met 3 man spullen, dat gaat toch wel hard dan :lol:
Afbeelding
DMJ
Novice
Novice
Berichten: 664
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 3:54 pm
Contacteer:

Re: DMJ's BG Mazdarati, veel updates P4!

Bericht door DMJ »

We gaan weer naar de Nürburgring. Ik had wat last van een raar fenomeen, namelijk plots ondersturen in een bocht. Alsof de wielen apart draaiden en me rechtdoor wilden sturen. Het bleken versleten fuseekogels te zijn. Dit is verholpen alleen over mijn stabilisatorstangen ben ik nog niet helemaal tevreden. Misschien eens tijd voor dikkere, maar eerst die verbinding tussen stang en ophanging controleren.

Het hitteschild op de uitlaat is vastgezet gelukkig, dat rinkelt niet meer. Heb 'n nieuwe temperatuurmeter want die was ook kapot :)

Daarnaast weer een 2e uitlaat en een nieuwe spatlap! :D De achterkant begint nu echt mooi symmetrisch te worden. Later komen er nog wel foto's :D
Afbeelding
Joopieboy
Rookie
Rookie
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 17 mei, 2009 8:08 pm

Re: DMJ's BG Mazdarati, veel updates P4!

Bericht door Joopieboy »

Zo zeg, lekker bezig, en schitterende bg! :D
Max
Guru
Guru
Berichten: 4957
Lid geworden op: di 20 mei, 2008 4:36 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 20175
Contacteer:

Re: DMJ's BG Mazdarati, veel updates P4!

Bericht door Max »

hejj jonge,

ga je weer naar de ring ja?
Lache man! mooie bg heb je, maar da wis je al dak da vond :D
Work before play
Plaats reactie