Met m'n oldtimer weer aan de slag
Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden
Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
-
- Rookie
- Berichten: 213
- Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 8:32 am
Met m'n oldtimer weer aan de slag
Het is geen mazie maar wil jullie toch effe op de hoogte houden
Ik heb de babykamer klaar ...DUS is het weer tijd voor de Rekord
Na al het rotigheid weg gehaald te hebben ben ik zachtjes aan weer begonnen met het opbouwen en repareren van het plaatwerk.
Het ziet er niet zo prefecioneel uit als bij een garagist ,maar met wat uren/dagen weken verder ben ikl toch bij een resultaat uit gekomen waar ik tot nu toe best tevreden over ben.
Tevens heb ik m'n spatscherm ondertussen ook zo goed als strak dus let even niet op de foto kwa spatscherm.(binnenkort meer hierover).
Het spatscherm heb ik er los tegen aan gehangen om jullie even een idee te geven waar ik een beetje naar toe wil met het front.
Op m'n website kun je onder rubriek restauratie alle andere foto's aanschouwen veel kijk plezier,
Ik heb de babykamer klaar ...DUS is het weer tijd voor de Rekord
Na al het rotigheid weg gehaald te hebben ben ik zachtjes aan weer begonnen met het opbouwen en repareren van het plaatwerk.
Het ziet er niet zo prefecioneel uit als bij een garagist ,maar met wat uren/dagen weken verder ben ikl toch bij een resultaat uit gekomen waar ik tot nu toe best tevreden over ben.
Tevens heb ik m'n spatscherm ondertussen ook zo goed als strak dus let even niet op de foto kwa spatscherm.(binnenkort meer hierover).
Het spatscherm heb ik er los tegen aan gehangen om jullie even een idee te geven waar ik een beetje naar toe wil met het front.
Op m'n website kun je onder rubriek restauratie alle andere foto's aanschouwen veel kijk plezier,
-
- Guru
- Berichten: 4609
- Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 8:34 pm
- Auto: BGV6,X9,TL1000R
- SYC/ Wie is wie-topic: 5002
- Contacteer:
jij bent goed bezig !
die ronde koplampjes zijn wel mooi, moet je 2 naast elkaar doen dus uiteindelijk 4 ronde units dat zou wel gaaf staan
suc6 verder
die ronde koplampjes zijn wel mooi, moet je 2 naast elkaar doen dus uiteindelijk 4 ronde units dat zou wel gaaf staan
suc6 verder
[link=http://www.h-p-c.nl][/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]H-p-c.nl Mazda Service, Alles voor u en uw Mazda[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]Team H-P-C Motorsport, Mazda Racing[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]H-p-c.nl Mazda Service, Alles voor u en uw Mazda[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]Team H-P-C Motorsport, Mazda Racing[/link]
- MrVain
- Master
- Berichten: 2395
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:22 am
- Auto: Mazda3 2.0 i-stop 09
- SYC/ Wie is wie-topic: 135
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
-
- Guru
- Berichten: 4349
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 10:55 am
- Auto: S2000 + Ibiza TDI FR
- Contacteer:
-
- Advanced
- Berichten: 1072
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:02 pm
-
- Rookie
- Berichten: 213
- Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 8:32 am
Bedankt voor de mooie reacties...
Ik had het gezien in een aflevering van amerikan hotrod waarbij ze een pickup onder handen namen voor een andere voorpartij.
In dezelfde tijd zat ik met het dilema hoe ik de oude koplampunits moest restaureren..(omdat ze zo enorm rot waren )
Waarom ook niet dacht ik en ben gelijk met een tekenprogramma aan de slag gegaan.
Ik heb Alfred (blue devil) ook even mee laten kijken of het ontwerp een beetje verandwoord was...en die vondt het ook een goed idee.....dus alles vewrder uitgewerkt tot heden.
Rigoreus is het nou ook weer niet maar;
In ieder geval geen spoilers die de auto weer te jong maken.
Er moet natuurlijk een ander grill in....eentje met veel chrome spijltjes(waarschijnlijk van een donor amerikaan )
De achterpartij gaat een cm of acht omhoog en de voor partij een cm of vier naar beneden.
De Rekord gaat zoals het er nu naar uit gaat zien mat zwart(springt het chroom er straks goed uit ) worden met de rode bestaande bekleding in de auto.
Verder gaan de stalen velgen plaats maken voor een paar gruwelijk mooie chrome andere ...maar dat laat ik nog even in het midden 8)
En als ik eenmaal zover ben gekomen dan mag onze Jeroentje.nl er nog een mooie uitlaat systeem eronder bedenken/maken (voor het mooie brull geluid )
Maar nog veel te doen voor die tijd.
Eerst eens zorgen dat de basis goed hard is en behandeld.
En volgend jaar hoop ik met het schuurwerk te mogen beginnen waarna het z'n donker jasje krijgt aangemeten.
Ik had het gezien in een aflevering van amerikan hotrod waarbij ze een pickup onder handen namen voor een andere voorpartij.
In dezelfde tijd zat ik met het dilema hoe ik de oude koplampunits moest restaureren..(omdat ze zo enorm rot waren )
Waarom ook niet dacht ik en ben gelijk met een tekenprogramma aan de slag gegaan.
Ik heb Alfred (blue devil) ook even mee laten kijken of het ontwerp een beetje verandwoord was...en die vondt het ook een goed idee.....dus alles vewrder uitgewerkt tot heden.
Jappie schreef:Ziet er goed uit kerel! Wel erg gewaagd die koplampen, ben je nog meer rigoreuze dingen van plan, of wil je hem voor de rest zoveel mogelijk origineel laten? Ik wil vandezomer denk ik ook weer starig aan beginnen de restauratie van de C-kadett. Hou je site regelmatig in de gaten! Succes!
Rigoreus is het nou ook weer niet maar;
In ieder geval geen spoilers die de auto weer te jong maken.
Er moet natuurlijk een ander grill in....eentje met veel chrome spijltjes(waarschijnlijk van een donor amerikaan )
De achterpartij gaat een cm of acht omhoog en de voor partij een cm of vier naar beneden.
De Rekord gaat zoals het er nu naar uit gaat zien mat zwart(springt het chroom er straks goed uit ) worden met de rode bestaande bekleding in de auto.
Verder gaan de stalen velgen plaats maken voor een paar gruwelijk mooie chrome andere ...maar dat laat ik nog even in het midden 8)
En als ik eenmaal zover ben gekomen dan mag onze Jeroentje.nl er nog een mooie uitlaat systeem eronder bedenken/maken (voor het mooie brull geluid )
Maar nog veel te doen voor die tijd.
Eerst eens zorgen dat de basis goed hard is en behandeld.
En volgend jaar hoop ik met het schuurwerk te mogen beginnen waarna het z'n donker jasje krijgt aangemeten.
Laatst gewijzigd door Tafkas op wo 22 mar, 2006 10:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.