Joseph's [BG Creon] Met GT blok P12

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
CreonPower
Novice
Novice
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 07 jul, 2008 7:27 pm
Auto: MX3 klze
SYC/ Wie is wie-topic: 0

Bericht door CreonPower »

Of een KLZE :D
h0pla
Master
Master
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 14 sep, 2007 5:18 pm
Auto: obruT 2MR

Bericht door h0pla »

waarom dan geen biturbo wankelmotor in je f'je bouwen.
De mogelijkheden zijn eindeloos!

Met een bp blok kun je net zo hard gaan als een stock impreza als je het een beetje goed aanpakt hoor :idea: .
2000 TWINCAM 16
ceramics power
twin entry turbo
Joseph
Novice
Novice
Berichten: 341
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:21 am

Bericht door Joseph »

@ Geoffrey Ben er een beetje verlieft op geworden :wink:
Plus ik heb geen zin meer in een maand aankomen @ werk/oefensessies/optredens in een auto waar ik me voor zou (moeten) schamen :P

@ de rest
Niet nog meer ideeën straks ben ik weer genoodzaakt deze uit te voeren haha >< en ik heb al een impreza spoiler dus het gaat alweer de goeie kant op :roll:
Nee de DOHC is (voorlopig) meer dan genoeg :P
h0pla
Master
Master
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 14 sep, 2007 5:18 pm
Auto: obruT 2MR

Bericht door h0pla »

Paar andere asjes of een spaghettie spruitstuk geeft hem ook al ietsje meer prik , ben ik tzt nog wel eens van plan!

Lekker et als je de kap lostrekt en er groot op de kop staat DOHC 16 VALVE :!:
2000 TWINCAM 16
ceramics power
twin entry turbo
Joseph
Novice
Novice
Berichten: 341
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:21 am

Bericht door Joseph »

Yeah dat zou ik kunnen doen, ik heb mn cat ook nog etc. maja, ik wil ook neit al teveel herrie gaan maken op de snelweg dit is al behoorlijk aanwezig met mn freeflow.
En idd, het is heerlijk het hart te zien :) Siert hem veel beter een zwarte kleppendeksel met daarop Mazda DOHC 16 Valve :D

heerlijk! en als ik dan aan de snelweg sta voor het stoplicht te wachten en ik zie dat mn motor al een tijdje op temperatuur is.. kan ik me ook echt niet inhouden :)
h0pla
Master
Master
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 14 sep, 2007 5:18 pm
Auto: obruT 2MR

Bericht door h0pla »

Haha dat gevoel ken ik, of vanaf 3,5 k rpm gaan acceleren zodat je over de 4,5 komt en dan die zet in je rug voelt! Heerlijk gewoon haha!

Je kunt ook een gedempte kat krijgen! Heb ik er ook onder en het scheelt wel ietsjes! en scheelt je iets in vermogen (positief)
2000 TWINCAM 16
ceramics power
twin entry turbo
CreonPower
Novice
Novice
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 07 jul, 2008 7:27 pm
Auto: MX3 klze
SYC/ Wie is wie-topic: 0

Bericht door CreonPower »

Als je niet al te veel Wilt opvallen..moet je zkr geen spaget... spruitstuk..
dat gaat schreeuwen als de ** op hoge toeren, of je laat je dempers erop.
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door barreljan »

[quote="CreonPower"]Als je niet al te veel Wilt opvallen..moet je zkr geen spaget... spruitstuk..
dat gaat schreeuwen als de ** op hoge toeren, of je laat je dempers erop.[/quote]
valt ook wel weer mee ;) het bleeren van komt door het ontbreken van je cat. en dat word zeker erger als je de middendemper ook weghaalt.

dus gewoon spagg. stukje, sportcat of desnoods een sportdempertje en je normale middendemper behouden nix aan de hand :)
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
Joseph
Novice
Novice
Berichten: 341
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:21 am

Bericht door Joseph »

Oh ik had allemaal foto's belooft, die heb ik gemaakt hoop ze binnekort ff op een ftp te knallen :)
anyway, m'n Creon staat weer @ garage! Ik had vrij snel al een probleem met mijn cooling fan.. alles doet het prima behalve dat hij nooit aan ging.
Adri tipte mij een bypass + geven aan waar het relais zit. dat werkte allemaal wel maar het is een beetje knullig elke keer die kap open als ik ergen heen ga of aangekomen ben.
naja, kon ik wel elke keer mn GT blok showen :D

ook moest de V-snaar ff aangespannen worden :) regular things.

Verder hebben jullie, jullie zin gekregen :P en ik ook de moed want ik was er een beetje lui voor. M'n chrome flames gaan eraf. jezus stickers.. ze zijn gewoon vergaan daarom gaan ze er ook maar weer af.

Het was in de 1e instantie niet eens mijn idee maar van mijn toenmalige vriendin.. en jah dan geef je altijd maar toe :P
Joseph
Novice
Novice
Berichten: 341
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:21 am

Bericht door Joseph »

FOTOTIJD!

Close-upje :)
[img]http://www.crimsonblack.net/parkeerplaa ... loseup.jpg[/img]

[b]DOHC: [/b]
[img]http://www.crimsonblack.net/parkeerplaa ... N/DOHC.jpg[/img]
[b]thnx Adri/Hellracer![/b]

MY AVATAR:
[img]http://www.crimsonblack.net/parkeerplaa ... ondone.jpg[/img]


Yeha ik heb nog een dyno testje tegoed van Adri, als dat achter de rug is zijn alle onduidelijkheden ook achter de rug wat betreft vermogen.
magoed het is nu een standaard GT DOHC blok met een lichter vliegwiel. ECU is gewoon weer origineel, zit natuurlijk wel de Cosmo Racing Air Intake in en rij nog steeds met mn Raceland Freeflow (heb wel geboden op Invidia), GKH is ook wel leuk afgestelt.
maar al met al zal het me niet veel meer vermogen geven dan de meeste GT rijders hier :)


ohjah ik vergeet ook altijd te zeggen wanneer m'n auto het weer normaal doet :P dat doet hij toch wel most of the time.

Relais is vervangen, V-Snaar is gespannen.. ik heb elke dag een glimlach als mijn autosleutels in de mooiste auto van de parkeerplaats past :P
Laatst gewijzigd door Joseph op za 17 jan, 2009 2:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie