Jos BA 1.8 '98 (booskijkers update)
Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden
Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
-
- Newbie
- Berichten: 30
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 8:24 pm
Jos BA 1.8 '98 (booskijkers update)
Hier een aantal foto's van me F.
De tweede uitlaat die ik door Jeroentje heb laten monteren
Had eerst een Freeflow.
Maar gaf ff te veel lawaai.
De Xenon lampen.
De cockpit met de Birba tellerplaten en RVS sier ringen.
Na ruim 1,5 jaar toch velgen gekocht. 17 Duims BSA Racing met 205/40/17 rubbers erbij.
De zelf aangepaste dakspoiler. Met links en rechts een vijftal LED's die als rem of knipperlicht werken.
Dit was ff klooien met relais maar als je het eenmaal doorhebt is een koek en ei.
Zie nu dat ik er nog een beter filmpje van moet maken in het donker.
Komt er dus aan.
EBC greenstuf blokken met geperforeerde remschijven.
Rem nu een stuk beter en het stof van de blokken gaat er veel makkelijker vanaf.
Later heb ik de klauwen en trommels in kleur gespoten.
Heb vorig jaar het tankklepje onder handen genomen is alleen mislukt.
Maar zo zag het eruit.
De reden dat het mislukt is:
Terug buigen mislukte. Meer op me website.
Hier nog wat foto's zoals de F nu is.
[img]http://www.klotejos.nl/F/F7.jpg[/im]
FF volgas kijken tot hoever de wijzer kon. Gaat best ver, toch.
De tweede uitlaat die ik door Jeroentje heb laten monteren
Had eerst een Freeflow.
Maar gaf ff te veel lawaai.
De Xenon lampen.
De cockpit met de Birba tellerplaten en RVS sier ringen.
Na ruim 1,5 jaar toch velgen gekocht. 17 Duims BSA Racing met 205/40/17 rubbers erbij.
De zelf aangepaste dakspoiler. Met links en rechts een vijftal LED's die als rem of knipperlicht werken.
Dit was ff klooien met relais maar als je het eenmaal doorhebt is een koek en ei.
Zie nu dat ik er nog een beter filmpje van moet maken in het donker.
Komt er dus aan.
EBC greenstuf blokken met geperforeerde remschijven.
Rem nu een stuk beter en het stof van de blokken gaat er veel makkelijker vanaf.
Later heb ik de klauwen en trommels in kleur gespoten.
Heb vorig jaar het tankklepje onder handen genomen is alleen mislukt.
Maar zo zag het eruit.
De reden dat het mislukt is:
Terug buigen mislukte. Meer op me website.
Hier nog wat foto's zoals de F nu is.
[img]http://www.klotejos.nl/F/F7.jpg[/im]
FF volgas kijken tot hoever de wijzer kon. Gaat best ver, toch.
Laatst gewijzigd door KloteJos op zo 26 feb, 2006 11:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Server Beheerder
- Berichten: 7243
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
- Auto: BA V6R
- SYC/ Wie is wie-topic: 78
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
mooi wagentje hoor! cker weten
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm
T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
-
- Rookie
- Berichten: 268
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 6:43 pm
-
- Newbie
- Berichten: 30
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 8:24 pm
Ik ga hem niet verlagen want nu is het al af en toe een gedoe om ergens te komen.
De xenon lampen zijn verkocht vorig jaar omdat het toen niet meer mocht. Ik dacht verkoop ze meteen nu het nog kan. Later mag het dan weer wel maar ja. Ben nu wel met iets anders bezig maar daar komt later meer over.
Dit weekend heb ik het Clifford alarm afgemaakt.
De start onderbreking en achterklep werken nu ook helemaal.
Alle oude onderdelen van startonderbreking en alarm zijn verwijderd.
Ook ben ik begonnen met de nieuwe booskijkers.
Was één van de Pakfeifer booskijkers kwijt geraakt.
Zonder de booskijkers ziet het er niet mooi uit vindt ik dus nieuwe gezocht.
De rechter booskijker in kleur had ik nog wel.
Ga de nieuwe veranderen.
Vanmorgen heb ik ze schuin afgesneden.
Nu nog ff netjes en strak maken en dan ga ik het eerst proberen om zelf te spuiten. Mocht dit niet mooi genoeg worden dan moet het gespoten worden.
De xenon lampen zijn verkocht vorig jaar omdat het toen niet meer mocht. Ik dacht verkoop ze meteen nu het nog kan. Later mag het dan weer wel maar ja. Ben nu wel met iets anders bezig maar daar komt later meer over.
Dit weekend heb ik het Clifford alarm afgemaakt.
De start onderbreking en achterklep werken nu ook helemaal.
Alle oude onderdelen van startonderbreking en alarm zijn verwijderd.
Ook ben ik begonnen met de nieuwe booskijkers.
Was één van de Pakfeifer booskijkers kwijt geraakt.
Zonder de booskijkers ziet het er niet mooi uit vindt ik dus nieuwe gezocht.
De rechter booskijker in kleur had ik nog wel.
Ga de nieuwe veranderen.
Vanmorgen heb ik ze schuin afgesneden.
Nu nog ff netjes en strak maken en dan ga ik het eerst proberen om zelf te spuiten. Mocht dit niet mooi genoeg worden dan moet het gespoten worden.
-
- Master
- Berichten: 2353
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 4:54 pm
- Auto: Mazda 323F BJ
- Contacteer:
-
- Novice
- Berichten: 355
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:17 pm
- Auto: 323f BA
- Contacteer:
-
- Guru
- Berichten: 3856
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 11:47 am
- Auto: 323F 2.0 sportive
- SYC/ Wie is wie-topic: 371587
- Extra parameters: f=7
- Contacteer: