Even voorstellen: Koen's BA'tje

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Koen van der Zanden
Newbie
Newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 25 okt, 2009 8:00 pm
Auto: Mazda 323F BA 1.8

Even voorstellen: Koen's BA'tje

Bericht door Koen van der Zanden »

Hoi allemaal,

Erg leuk, dat er zo'n 323F forum is! Sinds midden 2008 ben ik in het bezit van een 323F. Ik heb bij het oplossen van een aantal probleempjes al diverse keren gebruik gemaakt van informatie die op het forum aanwezig is. Nu heb ik mezelf ook aangemeld, aangezien ik toch wel een groot autoliefhebber ben, en volop geniet van mijn Fje!

Het is een 1800, met alles eclectisch en groot dakraam. Verder zitten er 17" velgen op en is alles meegespoten. Niet echt veel uiterlijke veranderingen dus, dat is niet mijn stijl (ik houd van orgineel). Ik ben vooral veel bezig geweest met audio, in de auto heb ik namelijk een Rainbow Audio geluidsinstallatie ingebouwd.

De auto was eigenlijk een beetje verwaarloosd, daarom kon ik hem destijds (als student) betalen. Vervolgens heb ik de auto zelf opgeknapt. Zo zijn er motorisch elementen vervangen zoals radiator, pakkingen, vloeistoffen, filters etcetera. Toen heb ik meteen de middendemper verwijderd, de kat verwijderd, een K&N 57i set gemonteerd en afgesteld, 35 mm verlaagd. De auto trekt nu lekker, maar verbruikt helaas wel wat veel. De auto loopt nu weer fantastisch en ik kon het niet laten hem ook nog te laten bijspuiten. Daarbij zijn de spoilers en bumpers opnieuw gespoten. Het is erg mooi geworden, al zeg ik zelf.

Hieronder staan een aantal foto's:

[img]http://i796.photobucket.com/albums/yy24 ... ing344.jpg[/img]

[img]http://i796.photobucket.com/albums/yy24 ... ing343.jpg[/img]

[img]http://i796.photobucket.com/albums/yy24 ... ing320.jpg[/img]

[img]http://i796.photobucket.com/albums/yy24 ... ing154.jpg[/img]

[img]http://i796.photobucket.com/albums/yy24 ... ing153.jpg[/img]

Ik ben benieuw wat jullie er van vinden.

Groeten, Koen!
Laatst gewijzigd door Koen van der Zanden op wo 28 okt, 2009 6:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Patrick323
Master
Master
Berichten: 2526
Lid geworden op: ma 26 jun, 2006 3:19 pm
Auto: Volvo S40 T4 + AE86
SYC/ Wie is wie-topic: 5651
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Koen's BA'tje

Bericht door Patrick323 »

Heej welkom :)

leuke F heb je, veel plezier met de F en met het forum hier 8-)
Afbeelding

2009 - heden: Corolla AE86 1987
2011 - heden: Volvo S40 T4 black metalic 1998

Nurburgring count: 20
Kevin Tiebosch
Expert
Expert
Berichten: 1428
Lid geworden op: wo 22 aug, 2007 5:17 pm

Re: Even voorstellen: Koen's BA'tje

Bericht door Kevin Tiebosch »

ziet er naar uit dat hij nog erg netjes in de lak staat. als je het origineel wil houden maar toch wel iets wil aanpassen zou ik voor een V6 lip en skirts gaan. Net dat kleine beetje extra..
Briian90
Newbie
Newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: do 13 aug, 2009 11:16 am
Auto: Mazda 323F BJ Gti
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Koen's BA'tje

Bericht door Briian90 »

Welkom op dit leuke forum

Mooie F heb je netjes in zijn lak zeg ben jarloes :lol: :oops:
Koen van der Zanden
Newbie
Newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 25 okt, 2009 8:00 pm
Auto: Mazda 323F BA 1.8

Re: Even voorstellen: Koen's BA'tje

Bericht door Koen van der Zanden »

Bedankt. Die skirts heb ik wel eens gezien, ik vind ze vet maar weet niet waar ik ze vandaan moet halen. Komt die lip dan niet vaan aan de grond?

Ik ben momenteel bezig met andere dingen. Woensdag eerst even apk, maar daar vrees ik niet voor, de auto is al 3x zonder problemen door de apk gekomen :D

Ik heb 2 setjes CV met afstandbediening gevonden, die moet ik nog inbouwen maar dan ben ik nog even bezig met het zoeken naar een bedradingsschema van de auto :(
Afbeelding
Afbeelding
Shining
Rookie
Rookie
Berichten: 245
Lid geworden op: di 10 feb, 2009 9:09 pm
Auto: 323F BA 1.5i GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 0

Re: Even voorstellen: Koen's BA'tje

Bericht door Shining »

Nette auto Koen!
Succes met je plannen :)
Ziet er allemaal erg netjes uit

Later Shining
Afbeelding
Stay clean, drive save ..
Koen van der Zanden
Newbie
Newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 25 okt, 2009 8:00 pm
Auto: Mazda 323F BA 1.8

Re: Even voorstellen: Koen's BA'tje

Bericht door Koen van der Zanden »

Thnx!! Ik zal binnen kort eens ook mijn audio installatie showen bij ICE. Maar zit nu op het werk bij de bierbrouwer.

Ik heb trouwens last van loszittende ramen voor. Ik gebruik mijn ramen best veel, maar kom erachter dat ze nogal los zitten, vooral wanneer ze naar beneden zijn en ik gooi de deur dicht.

Dit zal vast wel iemand meegemaakt hebben, dus daar zal wel een topic over zijn, toch? Ik kan niet echt veel hierover vinden op de search, iemand?
Afbeelding
Afbeelding
Lemmens
Novice
Novice
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 29 okt, 2007 3:14 pm
Auto: 323F BG GT
SYC/ Wie is wie-topic: 16776

Re: Even voorstellen: Koen's BA'tje

Bericht door Lemmens »

das een mooi bakkie!!!
die idd errug goed nog in de lak staat :D

heb je er veel plannen mee??
zow jah wat ga je er aan doen?? :D
Afbeelding
Lantis
Master
Master
Berichten: 2542
Lid geworden op: za 28 jun, 2008 5:18 pm
Auto: 323F BA
SYC/ Wie is wie-topic: 20548
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Koen's BA'tje

Bericht door Lantis »

[quote="Koen van der Zanden"]Thnx!! Ik zal binnen kort eens ook mijn audio installatie showen bij ICE. Maar zit nu op het werk bij de bierbrouwer.

Ik heb trouwens last van loszittende ramen voor. Ik gebruik mijn ramen best veel, maar kom erachter dat ze nogal los zitten, vooral wanneer ze naar beneden zijn en ik gooi de deur dicht.

Dit zal vast wel iemand meegemaakt hebben, dus daar zal wel een topic over zijn, toch? Ik kan niet echt veel hierover vinden op de search, iemand?[/quote]

v6 lip moet je ff zoeken op het Engelse forum :lol: http://www.club323f.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar worden ze regelmatig voor een leuk prijsje aangeboden, heb ik de mijne ook vandaan.

Je hebt hem 4 cm verlaagd? Dan schraapt die misschien af en toe bij hoge drempels, maar laag rijden is ook een kunst op zich, verlaging is altijd aanpassen aan je rijgedrag bij irritante verhogingen..

By the way,welkom kerel :mrgreen:
Kevin Tiebosch
Expert
Expert
Berichten: 1428
Lid geworden op: wo 22 aug, 2007 5:17 pm

Re: Even voorstellen: Koen's BA'tje

Bericht door Kevin Tiebosch »

heb hem 40mm verlaagd en met mijn huidige bumper kan k nog gewoon hard over drempels heen. En ja die v6 skirts zijn nogal hard-to-get. Succes hebben bij een sloop of wachten totdat iemand ze hier aanbied is denk ik de beste optie..
Plaats reactie