ongeluk gehad met de tigra

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
eBoonstra
Advanced
Advanced
Berichten: 1128
Lid geworden op: vr 01 okt, 2010 2:46 pm
Auto: Fiat Grande Punto JT
SYC/ Wie is wie-topic: 32567
Extra parameters: f=7

Re: klein updatje

Bericht door eBoonstra »

:pics:
'06 Fiat Grande Punto 1.9 JTD MultiJet & '13 Vespa LX Touring Quattro Tempi 25 Grigio Apuano
History: '96 BA 1.5 GLX, '95 BA 2.0 KF GT, '95 BA 1.8 GLX, '96 BA 1.8 GLX.

Veel onderdelen -> http://www.323fclub.nl/site/viewtopic.php?f=13&t=36549
klavertje
Newbie
Newbie
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 21 nov, 2011 11:18 pm
Auto: 323f bg

Re: klein updatje

Bericht door klavertje »

treu treu! ze komen zo gouw alsk me telefoon kabeltje vind :lol: en anders is hij zondag ook aanwezig :D heb vrijdag samen met een maat vrijgenomen om hem helemaal te tektielieren of hoe je dat ook schrijft schijfjes vervangen en 1 remklauw revisieren zodat die door de apk heen komt en klaar is.
hellforce
Rookie
Rookie
Berichten: 206
Lid geworden op: za 11 sep, 2010 5:46 pm
Auto: seat ibiza 1.4 74kw
SYC/ Wie is wie-topic: 31411
Extra parameters: p=436427#p436427
Contacteer:

Re: klein updatje

Bericht door hellforce »

:roll: kabeltje al gevonden ? :mrgreen:
Afbeelding
als je het niet probeert, zal het ook niet lukken
klavertje
Newbie
Newbie
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 21 nov, 2011 11:18 pm
Auto: 323f bg

Re: klein updatje

Bericht door klavertje »

jup ze komen er vanavond op hij is wel heel smerig er is een soort kalk opgewaaid wat ik er bijna niet uit krijg maar komt goed. gister bij de keuring geweest hij was helemaal goed alleen veer linksachter gebroken dus even een verlagingssetje zien te vinden en dan is hij klaar voor de weg!
klavertje
Newbie
Newbie
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 21 nov, 2011 11:18 pm
Auto: 323f bg

Re: klein updatje

Bericht door klavertje »

hier zijn ze dan de fotos hij is al deels gepoetst maar je ziet hier en daar nog wel wat kalk plekken zitten dus het is nog niet klaar ik zal beginnen met de foto's van de roest punten die nog gelast moeten worden:
dorpel rechtsachter
Afbeelding

dorpel links achter
Afbeelding

spatbord linksvoor
Afbeelding

de rest spreekt voor zich
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de plannen voor de komende tijd zijn :
verlagingsveren eronder, apk erop, roest weg lassen, helemaal goed wassen dat de lak weer in goede conditie is, de onderkant helemaal bewerken tegen roest en de japstyle verlassen dat hij wat minder ver uitsteekt.
speedymaster
Novice
Novice
Berichten: 347
Lid geworden op: do 05 apr, 2012 6:18 pm
Auto: mazda 323 f bg

Re: klein updatje

Bericht door speedymaster »

klavertje schreef:hier zijn ze dan de fotos hij is al deels gepoetst maar je ziet hier en daar nog wel wat kalk plekken zitten dus het is nog niet klaar ik zal beginnen met de foto's van de roest punten die nog gelast moeten worden:
dorpel rechtsachter
Afbeelding

dorpel links achter
Afbeelding

spatbord linksvoor
Afbeelding

de rest spreekt voor zich
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de plannen voor de komende tijd zijn :
verlagingsveren eronder, apk erop, roest weg lassen, helemaal goed wassen dat de lak weer in goede conditie is, de onderkant helemaal bewerken tegen roest en de japstyle verlassen dat hij wat minder ver uitsteekt.

ziet er netjes uit je hebt er wel weer wat mooie werk aan succes met de roest i de enige minpunt aan auto ze hebben vast wel spul om een niet roestende auto te kunnen maken maja de staatskas moet gevuld blijven worden
leef de dag zoals die komt en geniet van t leven
klavertje
Newbie
Newbie
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 21 nov, 2011 11:18 pm
Auto: 323f bg

Re: fotos geplaatst

Bericht door klavertje »

even stofzuigen hier na een lange tijd stil geweest te zijn en druk bezig geweest met de politie zijn ze nu aant regelen dat ik de papieren krijg van de auto omdat de vorige eigenaar em als gestolen heeft opgegeven ondertussen is wel me blok vastgelopen die doet helemaal niks meer dus druk opzoek naar een nieuw blok en de roest weg halen maar ik heb de tijd want heb een 2e autotje erbij een heuze 106 1.0 er zullen snel updates volgen van de 323!
klavertje
Newbie
Newbie
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 21 nov, 2011 11:18 pm
Auto: 323f bg

Re: fotos geplaatst

Bericht door klavertje »

ik heb besloten samen met een vriend van mij na lang overleg en denken dat we nieuw leven in de GT gaan blazen we zijn al begonnen met het interieuer eruit halen en de bekabeling controleren want hier klopt werkelijk niks van is allemaal gebeunt. en nu we tog alles eruit hebben gaan we meteen alle roest bij het dakraam weghalen en het interieur opnieuw bekleden. voor de rest ben ik druk opzoek naar een gtr blok zal heel onmogelijk en moeilijk worden om die te vinden maar we doen ons best. mochten we deze niet vinden wat waarscheinlijk het geval is komt er gewoon weer een gt blok in. fotos volgen vanavond! :323fclub:
MrKikker
Guru
Guru
Berichten: 3294
Lid geworden op: ma 29 jun, 2009 11:44 pm
Auto: 323F BA 1.8 GT blok
SYC/ Wie is wie-topic: 27107
Contacteer:

Re: fotos geplaatst

Bericht door MrKikker »

klavertje schreef:ik heb besloten samen met een vriend van mij na lang overleg en denken dat we nieuw leven in de GT gaan blazen we zijn al begonnen met het interieuer eruit halen en de bekabeling controleren want hier klopt werkelijk niks van is allemaal gebeunt. en nu we tog alles eruit hebben gaan we meteen alle roest bij het dakraam weghalen en het interieur opnieuw bekleden. voor de rest ben ik druk opzoek naar een gtr blok zal heel onmogelijk en moeilijk worden om die te vinden maar we doen ons best. mochten we deze niet vinden wat waarscheinlijk het geval is komt er gewoon weer een gt blok in. fotos volgen vanavond! :323fclub:

je bent net de laat met je plannen, anders had Hellracer een GTR blok voor je liggen ;)

maar goed om te horen dat je er weer leven in gaat steken!
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
God
klavertje
Newbie
Newbie
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 21 nov, 2011 11:18 pm
Auto: 323f bg

Re: nieuw leven in de GT

Bericht door klavertje »

damn das wel jammer idd :( maarja goed zoeken en meschien vind ik er wel eentje hijs nou iniedergeval helemaal leeg van binnen. ben er meteen achtergekomen waarom die soms niet starten er zat een alarm ( waar ik niks van wist) in met startonderbreker maar dit zat allemaal letterlijk aan elkaar geknoopt! alles helemaal eruit gehaald en alle kabeltjes weer aan elkaar gemaakt. begin ook te denken dat mijn dakraam er later in is gezet aan gezin er een dun speakerkabeltje word gebruikt als de constante plus. weet niet of iemand weet of dit orgineel is? hierbij nog wat foto's en op naar de volgende update! :323fclub:

bijna helemaal lege binnenkant wel beetje rommelig
Afbeelding

het dakraam dat dunne rode kabeltje is dus de plus
Afbeelding


Afbeelding
Plaats reactie