Voorstellen

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Plaats reactie
Clint
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 07 apr, 2014 8:36 pm

Voorstellen

Bericht door Clint »

Dag allemaal,

Ik ben Clint, 26 jaar en sinds eind januari een trotse bezitter van een Mazda 323f ba 1.5i glx uit '94.
Dankzij een kaartje van P323F op deze site terecht gekomen.

De auto heeft een aantal gebruikssporen die ik er graag uit heb d.m.v. vervanging en gelukkig hebben jullie een groot aanbod van onderdelen.
Het voornaamste op het moment is een nieuw rechter deurpaneeltje vanwege best wat krasschade naast het elektrische raamknopje,
Nieuwe portierramen voor, vanwege die vervelende krassen aan de voorkant bij de spiegels en
een nieuwe portiergreep rechtsachter omdat die van mij een barst heeft.

Mocht iemand mij daarmee kunnen helpen en in de buurt van Ede wonen hoor ik het graag.
Ook wil ik zsm mijn centrale deurvergrendeling op afstandbediening plaatsen die ik vandaag heb besteld.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Clint op zo 13 apr, 2014 10:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Miss323F
ex-bestuurslid
ex-bestuurslid
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 03 feb, 2014 2:32 pm
Auto: 323F BA 1.8 GT
SYC/ Wie is wie-topic: 39931
Extra parameters: f=9

Re: Voorstellen

Bericht door Miss323F »

Welkom hier en nog veel veilige kilometers gewenst.. :) :cheer: :mazda:

Betreft de bekraste ramen, tja dat is helaas een BA kwaaltje.. elke ba heeft dat eigenlijk.. :cry:
Voor d portier greep zal je Paddy22 eens kunnen vragen, die heeft momenteel een donor staan.. al woont hij in Hardenberg..
Om eens Pop-i vragen of hij nog wat heeft liggen.. gezien hij ook in Ede woont..

Maar goed, succes ingeval en show eens een foto van je Fje.. ;) :tonqe:
:pics:
Mazda 323F BA 1.8 GT '90/'97 {wit} (my daily/project) :shift:
Mazda 323F BJ 2.0 '01 {Black edition}
Mazda 323F BA 1.5 '98 {12k} (gedemonteerd)
Mazda 323F BA 1.5 '98 {12k} (donor)
Ford Fiësta 1.1 CLX '96 {rood} (gesloopt)

4080
Gebruikersavatar
Paddy22
Clublid
Clublid
Berichten: 825
Lid geworden op: ma 11 feb, 2013 6:16 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 38165
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Paddy22 »

ey welkom :duim:

idd voor onderdelem kun me mij wel een berichtje sturen want heb nog een halve BA :ba: liggen uit 95 1.8
(blauw buiten kant en binnen in zijn ze grijs zoals deur panelen )

helaas zullen de ruiten een groter probleem worden want zijn echt allemaal bekrast bij die spiegels.
je kunt er wel nieuwe ruiten in laten zetten maar met een jaar heb je het zelfde probleem weer
Mazda 323f GLX BA 97 1.5i & Mazda 323F GLX Jubilee BA 97 1.8 GT & Mazda 323F GTi BA 96 1.8 & Mazda 323f BJ 99 1.5
Afbeelding
Clint
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 07 apr, 2014 8:36 pm

Re: Voorstellen

Bericht door Clint »

Over die ramen had ik al zo'n vermoeden maar had meer verwacht dat het gebruikssporen van 20 jaar waren..

foto's komen nog wel, heb niet echt de tijd om op mooi weer te wachten vanwege m'n werk, horeca tijden/nachtmens.

elek.schakeltje/paneeltje voor rechts heb ik besteld en krijg ik morgen binnen als het goed is, zo ook de afstandbediening voor cdv.

voor nu zou ik al verholpen zijn aan een rechterachterdeur portiergreep. ik zal een kijkje nemen op het forum dan.
Clint
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 07 apr, 2014 8:36 pm

Re: Voorstellen

Bericht door Clint »

Over die ramen had ik al zo'n vermoeden maar had meer verwacht dat het gebruikssporen van 20 jaar waren..

foto's komen nog wel, heb niet echt de tijd om op mooi weer te wachten vanwege m'n werk, horeca tijden/nachtmens.

elek.schakeltje/paneeltje voor rechts heb ik besteld en krijg ik morgen binnen als het goed is, zo ook de afstandbediening voor cdv.

voor nu zou ik al verholpen zijn aan een rechterachterdeur portiergreep. ik zal een kijkje nemen op het forum dan.
Gebruikersavatar
John
Novice
Novice
Berichten: 368
Lid geworden op: di 13 apr, 2010 7:51 pm
Auto: 323 fastbreak bj
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door John »

Welkom hier en veel fijne km toe gewenst
En we hopen je te zien op onze meetings
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
Clint
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 07 apr, 2014 8:36 pm

Re: Voorstellen

Bericht door Clint »

Deurpaneeltje met elek. schakelaar heb ik inmiddels verwisseld, wat nog best een gedoe is met zoeken naar schroeven (achter deurhendel).

Afstandbediening voor cvd heb ik vandaag ook kunnen monteren( mijn vader).
Morgen even kijken hoe ik de knipperlichten er op aangesloten krijg zonder het paneel onder het stuur te mollen.

Het eerstvolgende zal dan een nieuwe antenne worden, ik heb een elektrische liggen maar zal wel een rubber ding worden aangezien ik het kabelwerk wel een beetje beu ben na die cdv:P
Gebruikersavatar
pop-i
Clublid
Clublid
Berichten: 5822
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 11:59 pm
Auto: BA1.8GTX&BJ1.6
SYC/ Wie is wie-topic: 2369
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door pop-i »

Hey stadsgenoot :duim:

We hadden al wat woorden gewisseld per PM

maar ook je even hier van harte welkom wensen!!!

WELKOM BIJ DE :323fclub:

Mocht je een keer een bakkie komen doen dan ben je altijd welkom kerel. ook als je ergens een keer niet uitkomt bij je wagen. der zijn weinig dingen die ik onderhand niet in mijn handen heb gehad van die :ba: :lol:
woon in de wijk veldhuizen (geloof ik haha woon er nog niet zo lang)

o ja en P323F die woont daar ook binnenkort :cheer:

Veel veilige km's toegewenst!

Groeten
Chris
Afbeelding
djuull70
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 16 dec, 2015 10:21 pm

Re: Voorstellen

Bericht door djuull70 »

hoi beste mazda members ik zal me ff snel voorstellen,
ik ben julien en kom uit dordrecht, ik ben de nieuwe gelukkige eigenaar van een mazda 323f ba die ik van een oude member van jullie heb over gekocht :-P jeffrey uit dordrecht, ik heb alleen wel ff een vraag meteen aan popp-i of hij of iemand ander nog onderdelen heeft liggen? mvg
Plaats reactie