Ginette's Creon

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Gebruikersavatar
GiGi
Clublid
Clublid
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 03 jul, 2013 3:54 pm
Auto: Mazda 323F BG 1.8
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Ginette's Creon

Bericht door GiGi »

JaJa! Hij is er hoor!! Ginette heeft haar Fje... eindelijk maar toch :yeah: :cheer: :mazda:

Voor de mensen die me nog niet kennen, ik zal me nog even voorstellen. :mrblue:
Ik ben Ginette, 21 jaartjes en inmiddels al weer 4 jaar samen met Jermaniac (Ook bekend hier op het forum)
De afgelopen 2 jaar heb ik 2 peugeot 205jes gehad (Zie SYC Ginette's Peugeotje) en vond het eigenlijk sinds vorige jaar wel tijd dat ik ook maar een Fje moest.... Maar dan de grote vraag... Welke moet ik kiezen... Uiteindelijk de keus gemaakt, was het wachten tot het geld binnen gestroomd was (Als student heb je niet echt veel te besteden).
Afgelopen vrijdag mocht dan eindelijk mijn grote dag zijn en heb mijn nieuwe liefde gehaald :heart:
Het is een BG 1.8 uit 1992 geworden. Heeft behoorlijk wat liefde en aandacht nodig. Maar dat gaat helemaal goed komen. :goodman: :duim:

Genoeg gezeik en gezeur eerst! Tijd om de foto geile mensen blij te maken!

Op de foto's is ie net gewassen en dus nog nat, vandaar dat het lijk alsof er gekke plekken in zitten. De vlekken die je op de laatste foto ziet ga ik nog weg werken.

2055

2054

2053

2052

2057
Dit heeft de vorige eigenaar er ook opgezet. Persoonlijk vind ik het jammer dat het groen is. Rood was absoluut mooier geweest.... Maar voor een meeting kan dit nog wel een keer leuk zijn 8-[

2056



Uiteraard heb ik een hele waslijst met dingen die ik nog wil/ga doen en een aantal dingen die ik al heb gedaan :twisted:

[V] Originele hoedenplank
[V] Bougies + kabels vervangen
[V] Rechter achterlicht vervangen (Zit een barstje in)
[V] MX-3 Middensteun
[V] Voorruit vervangen (Zit rechts bovenin een scheurtje)
[ ] Roestplekjes boven de voorruit bewerken
[ ] Oliebeurt
[V] Remschijven + blokjes vervangen
[ ] Motorkap netjes maken
[V] Originele kofferbakmat zoeken (Iemand nog 1 liggen???)
[Work in Progress] Velgen netjes maken
[V] DB-killer

Volgens mij waren dit eerst zo wel de plannen, komt vast meer bij. Wil sws in de toekomst nog iets met de kleur doen. Ben persoonlijk niet heel fan van mat zwart. Dus wil eigenlijke al het grijze en matzwarte glans zwart maken.

Op Automaxx Summer Edition ben ik sws met mijn eigen auto aanwezig, de toertocht twijfel ik nog even over. Ff kijken hoeveel bezine geld ik over hou deze maand :nocheer:

Groeties! :shift:

Ginette
Laatst gewijzigd door GiGi op wo 24 jan, 2018 9:44 pm, 8 keer totaal gewijzigd.
Project; Creon GTX :bg:

Creon
1ste prijs Summer Gathering 2016
Black Magic
3de prijs Summer Gathering 2015
1ste prijs Summer Gathering 2014
Dnos
Rookie
Rookie
Berichten: 112
Lid geworden op: do 23 aug, 2012 6:13 pm
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Ginette's BGtje!!

Bericht door Dnos »

OMG OMG OMG wat is dat een wagen zeg zo ontzettend jaloers nooit echt gedacht dat ik die BGtjes mooi zou vind maar dam DEZE IS GELIKT :tonqe: :tonqe: :tonqe: !!

heel veel veilige km's gewenst !! :323fclub:
Full Throttling

Mazda 323f 1.5i GLX '95 "Classic Red"

Mercedes-Benz B-klasse B200 TURBO SPORT '12
Gebruikersavatar
Paddy22
Clublid
Clublid
Berichten: 825
Lid geworden op: ma 11 feb, 2013 6:16 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 38165
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Ginette's BGtje!!

Bericht door Paddy22 »

Leuk bg die bij een goed baasje is terecht gekomen
Haha je mist nog een foto met je groene lampjes Hahah :lol:

Vind zijn rode accenten wel heel gaaf bij dat zwarte :duim:
Mazda 323f GLX BA 97 1.5i & Mazda 323F GLX Jubilee BA 97 1.8 GT & Mazda 323F GTi BA 96 1.8 & Mazda 323f BJ 99 1.5
Afbeelding
Gebruikersavatar
GiGi
Clublid
Clublid
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 03 jul, 2013 3:54 pm
Auto: Mazda 323F BG 1.8
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Ginette's BGtje!!

Bericht door GiGi »

Dnos schreef:OMG OMG OMG wat is dat een wagen zeg zo ontzettend jaloers nooit echt gedacht dat ik die BGtjes mooi zou vind maar dam DEZE IS GELIKT :tonqe: :tonqe: :tonqe: !!

heel veel veilige km's gewenst !! :323fclub:
Bedankt voor de leuke reactie :D :D :D
Paddy22 schreef: Haha je mist nog een foto met je groene lampjes Hahah :lol:
Ik heb em toegevoegd... :P Ik ben wel meer dingen vergeten te vertellen, maar dat komt allemaal nog wel :mrgreen:
Project; Creon GTX :bg:

Creon
1ste prijs Summer Gathering 2016
Black Magic
3de prijs Summer Gathering 2015
1ste prijs Summer Gathering 2014
Gebruikersavatar
Paddy22
Clublid
Clublid
Berichten: 825
Lid geworden op: ma 11 feb, 2013 6:16 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 38165
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Ginette's BGtje!!

Bericht door Paddy22 »

is echte neon dan of is het gewoon led? want als je rood mooier vind wil ik groene wel over nemen :P
Mazda 323f GLX BA 97 1.5i & Mazda 323F GLX Jubilee BA 97 1.8 GT & Mazda 323F GTi BA 96 1.8 & Mazda 323f BJ 99 1.5
Afbeelding
Gebruikersavatar
GiGi
Clublid
Clublid
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 03 jul, 2013 3:54 pm
Auto: Mazda 323F BG 1.8
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Ginette's BGtje!!

Bericht door GiGi »

Paddy22 schreef:is echte neon dan of is het gewoon led? want als je rood mooier vind wil ik groene wel over nemen :P
Het is echt neon. Als je zelf rood neon hebt wil ik wel ruilen :lol: Maar die heb je vast niet. haha
Project; Creon GTX :bg:

Creon
1ste prijs Summer Gathering 2016
Black Magic
3de prijs Summer Gathering 2015
1ste prijs Summer Gathering 2014
Gebruikersavatar
Paddy22
Clublid
Clublid
Berichten: 825
Lid geworden op: ma 11 feb, 2013 6:16 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 38165
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Ginette's BGtje!!

Bericht door Paddy22 »

[quote="gingin93"][quote="Paddy22"]is echte neon dan of is het gewoon led? want als je rood mooier vind wil ik groene wel over nemen :P[/quote]

Het is echt neon. Als je zelf rood neon hebt wil ik wel ruilen :lol: Maar die heb je vast niet. haha[/quote]

heb ik wel maar die zijn 10 cm :P denk te weinig voor onder de auto :P
Mazda 323f GLX BA 97 1.5i & Mazda 323F GLX Jubilee BA 97 1.8 GT & Mazda 323F GTi BA 96 1.8 & Mazda 323f BJ 99 1.5
Afbeelding
Gebruikersavatar
GiGi
Clublid
Clublid
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 03 jul, 2013 3:54 pm
Auto: Mazda 323F BG 1.8
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Ginette's BGtje!!

Bericht door GiGi »

Paddy22 schreef:
gingin93 schreef:
Paddy22 schreef:is echte neon dan of is het gewoon led? want als je rood mooier vind wil ik groene wel over nemen :P
Het is echt neon. Als je zelf rood neon hebt wil ik wel ruilen :lol: Maar die heb je vast niet. haha
heb ik wel maar die zijn 10 cm :P denk te weinig voor onder de auto :P

Ja dat is wel heel klein. Maar misschien komen we tot een mooi prijsje samen, mag je deze wel kopen. Kijk ik in de toekomst wel naar rode neon :duim:
Project; Creon GTX :bg:

Creon
1ste prijs Summer Gathering 2016
Black Magic
3de prijs Summer Gathering 2015
1ste prijs Summer Gathering 2014
Gebruikersavatar
Paddy22
Clublid
Clublid
Berichten: 825
Lid geworden op: ma 11 feb, 2013 6:16 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 38165
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Ginette's BGtje!!

Bericht door Paddy22 »

heb er nog geen haast mee hoor ;)
spreken elkaar binnen kort sws nog :duim:
Mazda 323f GLX BA 97 1.5i & Mazda 323F GLX Jubilee BA 97 1.8 GT & Mazda 323F GTi BA 96 1.8 & Mazda 323f BJ 99 1.5
Afbeelding
Gebruikersavatar
GiGi
Clublid
Clublid
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 03 jul, 2013 3:54 pm
Auto: Mazda 323F BG 1.8
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Ginette's BGtje!! UPDATE 12-06-14

Bericht door GiGi »

Zo, ook mijn SYC maar weer eens updaten.

Na een hoop geouwehoer en gekloot rijd ie eindelijk weer :roll:

Opeens begon mn BG onregelmatig stationair te lopen en te ploffen als je gas gaf. Heb toen de ontsteking af laten stellen.... niet veel verandering. Eindelijk, na een uur dom zoeken en kabeltjes los trekken te het idee gekomen om de lambodasonde eens te controleren... en ja hoor.. die was dus kapot :-| Deze dus meteen maar besteld en na wat gepruts vervangen.
De vorige was ook zeker aan vervanging toe.

2781

Daarna meteen maar remschijven en blokjes besteld. Blokjes waren al binnen, schijven vandaag pas binnen gekregen :-| Meteen mee bezig gegaan... Na wat gedoe met de blokjes (waren veel te dik, dus ff er wat afgeschuurd) is het gelukt.. en heb ik ook weer mooie nieuwe remmen.
De klauwen ga ik nog wel een keer weer opnieuw spuiten, ik was der nu eerst flauw van.. als ik maar remmen kan :lol:

2780
.
Ik had ook nog een sticker van Paul Walker, en clubstickers tijdens JAF gescoord bij Pop-i. Deze der ook meteen maar opgeplakt.
Bij de clubsticker moet er nog een stukje bij, maar toen begon het te regen :hebikweer: Ook heb ik nog een rode raam sticker. Deze komt er op zodra ik een nieuwe voorruit heb :D

2779 2778


Helaas heb ik onder de auto nu nog een thuiskomertje, de vorige eigenaar heeft de velg krom gereden, dus had een paar beste bulten in mn band. Ga binnenkort even kijken of ik deze velg ergens kan laten richten... dus als iemand een adresje weet beetje richting het noorden... ik hoor graag van je! Wanneer die weer recht is, laat ik ze zandstralen en opnieuw spuiten.
Ook hoop ik voor Summer Edition er nog een nieuw voorruit er in te hebben :duim:
Project; Creon GTX :bg:

Creon
1ste prijs Summer Gathering 2016
Black Magic
3de prijs Summer Gathering 2015
1ste prijs Summer Gathering 2014
Plaats reactie