Ricoagm steld zich voor!

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Plaats reactie
ricoagm
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: di 12 mei, 2015 9:39 am

Ricoagm steld zich voor!

Bericht door ricoagm »

Hey Mazda Rijders!

ik ben Ricardo 21 jaar oud en fan van de mazda 323F :bj: Dat model!!

ik heb op facebook een zoektocht vraag gesteld omdat ik opzoek ben naar mijn ouders oude Mazda 323F omdat zowel zij als ik spijd hebben dat we deze weg gedaan hebben!! maar dat even ter zijde! weer even terug over mezelf!

ik ben dus 21 jaar heb een relatie al ruim 4 jaar en 9 maanden en opzoek naar een woning :P verder heb ik 1 zus bezit een paar auto's ( geen mazda daarom ook de zoektocht naar die 323! ) de auto's die ik heb zijn : 1 Astra G z16se ( 1.6 8v 84pk) 1 astra G opc ( x20xer 2.0 16v 160pk ook 1 gestript!!) 1 Vw Lupo ( AHT 1.0 8v 50pk )

verder heb ik wel eens gereden met een Mazda 323 :ba: dat model :P en een mazda 6 uit 2002 die een fix vochtprobleem heeft gehad ( boordcomputer verzopen zekering kast verzopen door lekke voorruit)

hobby's zijn me auto's en! uiteraard leuke uitjes maken met me vriendin en surfen :P

en euhm tjah willen jullie meer weten hoor ik het wel ;) ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn zoektocht naar de mazda 323f van mijn ouders die wij in 2009 hebben weg gedaan voor de mazda 6 die nu plaats heeft gemaakt voor een :-x KIA! :axe: nahja vandaar begint mijn zoektocht weer naar de mazda :) dus wie weet waar hij is!! :) ( kenteken op aanvraag weet niet of de eigenaar het leuk vind als ik deze openbaar gooi?? )
Gebruikersavatar
Typhoon
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: di 28 apr, 2015 4:29 pm

Re: Ricoagm steld zich voor!

Bericht door Typhoon »

Welkom op het forum Ricardo!
Plaats reactie