NovaCaine's 323F HEI mod pag 9

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Plaats reactie
NovaCaine
Novice
Novice
Berichten: 607
Lid geworden op: di 16 mei, 2006 12:46 am
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: NovaCaine's 323F HEI mod pag 9

Bericht door NovaCaine »

Verkeerde topic en nee ik heb ze niet meer :P
Afbeelding
Christopher1988
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: do 04 jun, 2015 10:44 pm

Re: NovaCaine's 323F HEI mod pag 9

Bericht door Christopher1988 »

Hoi allemaal ik ben sinds kort in bezit van een 323f 2.0 V6 nu is het zo dat ik en de monteur het idee hebben dat hij op 5 poten loopt door ontsteking niet goed werkt. Als hij stationair loopt stottert hij en toeren tal schommelt dan een beetje. wanneer ik wil gaan rijden dan knalt hij in de uitlaat en is hij niet vooruit te branden behalve in een zeer hoog toerental 4000 toeren bv. Heeft iemand enig idee of we bij het rechte eind zitten betreft bobine die niet goed meer werkt?
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: NovaCaine's 323F HEI mod pag 9

Bericht door barreljan »

[quote="Christopher1988"]Hoi allemaal ik ben sinds kort in bezit van een 323f 2.0 V6 nu is het zo dat ik en de monteur het idee hebben dat hij op 5 poten loopt door ontsteking niet goed werkt. Als hij stationair loopt stottert hij en toeren tal schommelt dan een beetje. wanneer ik wil gaan rijden dan knalt hij in de uitlaat en is hij niet vooruit te branden behalve in een zeer hoog toerental 4000 toeren bv. Heeft iemand enig idee of we bij het rechte eind zitten betreft bobine die niet goed meer werkt?[/quote]

Het kan. Een hei-mod is een oplossing, of bij fordprobestore.co.uk een nieuwe coilpack kopen. Dat lost het ook op en dat behoud het originele systeem.

ps. wel een oude koe uit de sloot hoor ;)
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
Plaats reactie