Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Evenementen die vanuit de club worden ondersteund of georganiseerd. zoals bv. Automaxx, Full Speed en de Summer Gathering.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Gesloten
adje
Expert
Expert
Berichten: 1639
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 6:37 am
Auto: Volvo
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Bericht door adje »

barreljan schreef:Ik vond het wel een leuke dag weer. Hoop oude gezichten gezien (oa Adje en Speedy, Doterror etc). Ondanks een wat kleinere opkomst van de 323F club zelf wel weer gelachen :D

En de 'gasten' die er waren, daar ga ik me niet druk over maken, dat is al gedaan.



idd tijdje niet gezien barreljan, was idd toppie ben helaas speedy niet tegen gekomen.
waar was die dan ????????????????
New York, concrete jungle where dreams are made of, I got a pocketful of dreams
adje
Expert
Expert
Berichten: 1639
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 6:37 am
Auto: Volvo
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Bericht door adje »

wie waren de dames in de bg, met de kleur van back2school.
New York, concrete jungle where dreams are made of, I got a pocketful of dreams
Sam078
Master
Master
Berichten: 1800
Lid geworden op: do 15 jul, 2010 9:56 am
Auto: 323F BA 1.8 16V
SYC/ Wie is wie-topic: 31005
Contacteer:

Re: Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Bericht door Sam078 »

leoni heet ze hier op het forum..
Ideeën voor dikke meets of evenementen in 2012, neem contact met me op..!
Gebruikersavatar
WouterG
Novice
Novice
Berichten: 334
Lid geworden op: ma 16 mei, 2011 11:21 am
Auto: 323F Sportive 2.0
SYC/ Wie is wie-topic: 34170
Contacteer:

Re: Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Bericht door WouterG »

Bassbound schreef:vraag me af of niemand van jullie een spintje zou gaan trekken als je 450pk had en 10 man je aan staat te filmen....

maar beter gaan we niet klagen maar melden we positievee dingen, denk dat je organisatie dat liever aanhoort :wink:

ik vond het iig weer super georganiseerd en denk dat we er goed aan hebben gedaan om de formule 323 club erbij te vragen :mrgreen:


Dat zeg ik niet, zeg alleen dat je je moet gedragen als je ergens te gast bent ;)

Hoor van veel mensen dat het weer goed georganiseerd was. Hulde weer voor de mensen die hier vrijwillig tijd in stoppen :323fclub:
Mazda Menace
Advanced
Advanced
Berichten: 1282
Lid geworden op: zo 17 aug, 2008 9:44 pm
Auto: 323F BA & BJ Wit
SYC/ Wie is wie-topic: 21281
Contacteer:

Re: Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Bericht door Mazda Menace »

Iedereen hartstikke bedankt voor de aanwezigheid en de gezelligheid. Erg leuk dat er ook een groep van de Formule323 Club aanwezig was! We hebben kunnen genieten van een mooie dag. Waarschijnlijk de eerste Nieuwjaarsmeeting met zon!

Wat betreft de "overtredingen", helaas heb ik het zelf niet gezien aangezien ik binnen bij de clubstand was. Dit is inderdaad geen positief visitekaartje voor de club, of het nu clubleden waren of vrienden van clubleden, dit weten de mensen van het AC Restaurant niet, en de klanten van het restaurant ook niet. Die zien alleen maar de vlaggen van de Mazda 323F Club Holland. We staan niet bekend als een asociale club en dat willen we graag zo behouden.

Nogmaals dank! En hopelijk tot de Summergathering.
Mazda 323F BA GT!
Afbeelding
#2 Best of Mazda 2011
#1 Best of Styling 2011
EdjeD
Novice
Novice
Berichten: 324
Lid geworden op: za 25 okt, 2008 7:21 pm
Auto: 323F BA 2.5L V6 KLZE
SYC/ Wie is wie-topic: 32119

Re: Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Bericht door EdjeD »

Bassbound schreef:vraag me af of niemand van jullie een spintje zou gaan trekken als je 450pk had en 10 man je aan staat te filmen....

maar beter gaan we niet klagen maar melden we positievee dingen, denk dat je organisatie dat liever aanhoort :wink:

ik vond het iig weer super georganiseerd en denk dat we er goed aan hebben gedaan om de formule 323 club erbij te vragen :mrgreen:



Nee, een sprintje trekken doe je niet, ookal had je 1000pk, en ook niet als er 1000 man staan te filmen... Als je wil sprinten ga je maar naar een circuit of naar onze oosterburen, maar niet op een meeting die georganiseerd is door de Mazda 323F Club Holland!
F BA 2.5L V6 KL-ZE J-spec GT

Jap Riders push it to the limit; Yank riders push it to the garage
henki 323f
Rookie
Rookie
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 01 nov, 2010 3:25 pm
Auto: 323F BA 1.8 Glx
SYC/ Wie is wie-topic: 33620

Re: Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Bericht door henki 323f »

waar maken jullie je allemaal druk om..!!
wat een gezeik na zo,n gezellige dag :?
iedereen heeft hier zijn of haar woordje klaar,
maar die is geen 1 van jullie die er wat van gesegt heb toen die gasten liepen te gassen of weet ik veel wat ze liepen te doen..!!
en als je der zo van baalt als club, dan moeten jullie (leiders van de club)
het alleen bij 323fje,s houden!!
dan ben je van het hele gezeik af..!!
en als het dan weer mocht gebeuren dan kan je als club diegene aanspreken, want dan is het iemand binnen de club..!!
en het was niet alleen die impreza die motor of die megane !!
was ook nog een skyline r33 die ook flink de binkie liep uit te hangen...
en dan heb ik het nog niet eens over die alfa romeo gehad die keihard rondje,s liep te blazen op het terein..!!
je moet als club meer duidelijke regels maken, en blijkbaar kan het dus niet zo zijn dat iedereen welkom is dat blijkt maar weer :( !!

dit is wat ik ervan vind..!!
en ja ik heb er zelf ook bij gestaan toen die impreza ging sprinten richting de snelweg..!! zeer mooi geluid trouwens :mrgreen: !!

maar als iemand hier van baalt of er iets tegen heb dan moet je ook de lef hebben om dan naar mensen toe te stapen..!!
en niet op het forum komen zeiken..!!

zal vast wel op gereageerd worden maar ik ben de klaar mee met het gezeik hierover..!!

en hoop dat we het nu alleen over de vreselijk leuke en mooie dag gaan hebben die we weer hebben neergezet 8-)
en de gezelligheid..!!



elroy(henki)
Bassbound
Novice
Novice
Berichten: 740
Lid geworden op: zo 13 jan, 2008 1:27 am
Auto: 323f BA 1995
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Bericht door Bassbound »

+1 Elroy, maar volgens mij had chris de motorrijder wel ff aangesproken en hij bood daarop ook zn excuses aan voor zover ik weet :wink:

maar het waren idd mijn vrienden van Midlands dat geef ik toe, onze race vrienden hebben nou eenmaal leuke speeltjes die ze graag open trekken.
ik heb het ze al verteld dat dat niet de bedoeling was en het zal niet meer weer gebeuren.
Afbeelding
Mazda Menace
Advanced
Advanced
Berichten: 1282
Lid geworden op: zo 17 aug, 2008 9:44 pm
Auto: 323F BA & BJ Wit
SYC/ Wie is wie-topic: 21281
Contacteer:

Re: Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Bericht door Mazda Menace »

Bassbound schreef:+1 Elroy, maar volgens mij had chris de motorrijder wel ff aangesproken en hij bood daarop ook zn excuses aan voor zover ik weet :wink:

maar het waren idd mijn vrienden van Midlands dat geef ik toe, onze race vrienden hebben nou eenmaal leuke speeltjes die ze graag open trekken.
ik heb het ze al verteld dat dat niet de bedoeling was en het zal niet meer weer gebeuren.


Mooi zo! Kunnen we er een punt achter zetten. ;)

We zullen voor de komende evenementen weer netjes een flyertje uitdelen met de huisregels en dagplanning. Probleem opgelost. ;)
Mazda 323F BA GT!
Afbeelding
#2 Best of Mazda 2011
#1 Best of Styling 2011
ranger323
Guru
Guru
Berichten: 3856
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 11:47 am
Auto: 323F 2.0 sportive
SYC/ Wie is wie-topic: 371587
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Nieuwjaarsmeet (15-01-2012)

Bericht door ranger323 »

ik zeg doen! 8-)
Gesloten