Summergathering 2012: 19 augustus! Strand Nulde

Evenementen die vanuit de club worden ondersteund of georganiseerd. zoals bv. Automaxx, Full Speed en de Summer Gathering.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Gesloten
Uthanda
Newbie
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 24 apr, 2011 12:41 pm
Auto: Mazda 323F BA

Re: Summergathering 2012: 19 augustus! Strand Nulde

Bericht door Uthanda »

Ik was wat aan de late kant en kon niet lang blijven. Moest rond 19:00 weer in het diepe zeeuwse land staan. Maar het uurtje dat ik er was heb ik zeker genoten. Volgend jaar zelfde lokatie? Dan ben ik er zeker wat eerder en langer. ;)

Erg leuk om te kijken of mijn mazda tussen de foto's staan en ik ben zeker gespot. ;)
Gebruikersavatar
pop-i
Clublid
Clublid
Berichten: 5822
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 11:59 pm
Auto: BA1.8GTX&BJ1.6
SYC/ Wie is wie-topic: 2369
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Summergathering 2012: 19 augustus! Strand Nulde

Bericht door pop-i »

Zo eindelijk tijd om een fatsoenlijke post te doen over de SG.


MENSEN DANK ALLEMAAL dat jullie de hitte hebben getrotseerd

Ik heb helaas niet echt goed naar de autos kunnen kijken want heb nog nooit zovaak "chris" in mijn leven op 1 dag gehoord haha maar als ik de positieve reacties zo lees mogen we zeker niet klagen met hetgeen wat we neer hebben gezet.

Ben APEtrots op het team en wil die heren nogmaals bedanken voor alle taken die hun zo goed hebben volbracht!!!!
Kan niks anders zeggen dat ik heel blij ben dat ik met deze heren dit heb kennen neerzetten.

Ook wil ik heel graag even nog Iris(vriendin van adri) en Kirby (mijn vriendin)
Heel heel heel hartelijk bedanken voor hun goeie hulp!!!
Had jullie helaas vergeten te bedanken op de meeting zelf maar dat maak ik zeker nog goed in de toekomst!

WouterG en Djmarcio OOK heel heel hartelijk bedankt voor al jullie goeie hulp met zowel opbouwen als het juryren.

Helaas was het zo heet en stoffig dat we de geplande photoshoot niet hebben kennen doen want dat was 1 grote stof bende geworden(nog meer dan dat het was)

Zoals jullie misschien gemerkt hebben is speeches geven niet mijn sterke punt maar hoop dat jullie me dat kunnen vergeven.

De lokatie is me zeer goed bevallen.
Water wat vlakbij was werd gretig gebruik van gemaakt en gelukkig hadden we drinken in overvloed bij ons :)

De BBQ was even een stresspuntje want de bezorger wou niet wachten tot 18:00 dus toen hebben we mijn superb omgebouwd tot koelkast en moet zeggen dat werkte gelukkig prima.

OOK even mijn grote dank uitspreken naar de KOK's adri en BJ want iedereen was lekker aan het smikkelen en hun maar aan het vleesbakken!
Het smaakte TOP!!!

Tuurlijk waren er wat kleine puntjes die ik zeker in acht ga nemen voor de volgende keer maar dit was voor ons ook de eerste keer en met in acht houdend dat we ook nog volop bezig zijn met de bestuursfuncties indelen achter de schermen durf ik met een heel gerust hart te zeggen dat we een goeie prestatie hebben geleverd in mijn ogen.
Volgend jaar een nog betere SG zullen we maar denken :323fclub:

Ook dank aan de clubfotograven!!!
schitterend al die fotos :respect:

Luuk was er van MAGHETWATHARDER en hoop dat we die volgend jaar ook weer van de partij mogen zien.
:super:

En uiteraard Kevertje en riesh voor de DBmeeting!!!
Zag aardig wat mensen kijken naar die luide muis toen je hem even de sporen gaf :lol:

De heren van StreetLegalCustoms wil ik ook heel hartelijk bedanken voor hun mooie opkomst!!!
Stonden der netjes bij heren!!!
Volgend jaar weer hopelijk :)

@wolfje
Top dat je kids de bekers zo leuk vonden :super:
We vonden wel dat ze ook iets leuks mochten krijgen want ze trokken die F wel mooi met z'n 2en over de streep :)
(nu uiteraard wel alvast 2 323f's kopen die schorsen opslaan en geven op hun 18e verjaardag he ;) :lol: )



Mocht ik iemand vergeten zijn dan bij deze mijn Excuses!!! was nogal een drukke dag dus kan maar zo gebeuren :oops:

Zal ongetwijfeld nog wel iets zijn vergeten maar daar kom ik dan wel weer later op terug.

Nogmaals dank aan allen die gekomen zijn, zonder jullie was het nooit z'n geslaagde dag geworden!!!! :323fclub: :323fclub: :323fclub: :323fclub:
Tot volgend jaar zal ik maar zeggen :drinkers:

Met zeer voldaande Groeten
Namens Jullie :club: voorzitter
Chris :mrgreen:
Afbeelding
BrutusInfinity
Newbie
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 21 mar, 2012 5:08 pm
Auto: Peugeot 106

Re: Summergathering 2012: 19 augustus! Strand Nulde

Bericht door BrutusInfinity »

Wij hebben ons ook prima vermaakt! En we zijn de volgende keer zeker weer aanwezig! :D
Claudy
Newbie
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: za 12 nov, 2011 10:28 am
Auto: Mazda 323f BG GT '93

Re: Summergathering 2012: 19 augustus! Strand Nulde

Bericht door Claudy »

[quote="Brutus"][quote="Claudy"]goed nieuws! Ziet er naar uit dat ik zondag toch kan komen! Dhr brutus is zo vriendelijk geweest mij aan te bieden om me te helpen morgen! Dus onder voorbehoud dat het lukt morgen ben ik er zondag alsnog bij! ^^

Groetjes Claudy[/quote]

Jazeker, ze kan erbij zijn.
Remmen waren in erg slechte staat, voorremmen zijn weer 100% remt als een dolle. Achterremklauwen kon ik helaas niks mee, die er onderzitten zitten de zuigers vast zo goed als, roest roest op de klauwen. En de 2dehands die ze bij had, waren in een nog slechtere staat, zuigers ook vast geleide pinnen vast, en zuiger lekt. Gelukkig was er verder niks mis met de remmen.
Voor werkt perfect, achter maar 5%. Zag wel paar kleine apk puntjes, stuurstang kogel rubber kapot, verder weinig op aan te merken,.

Mischien kom ik even kijken, ligt er aan hoe ik me voel, en fit genoeg ben.[/quote]

Even een update: remklauwen bleken niet vast te zitten, er zit een stelschroef boven op de remklauw voor de handrem, als deze volledig omhoog zit dan zitten de remblokken dus op de wijdste stand en kun je ze dus ook niet bewegen ;) dan helpt een hamer dus ook niet :p Ow en het hamertje-tik spel op mn remklauw linksachter heeft wel een ander effect gehad: namelijk dat die remklauw nu krom is.... Gelukkig hebben we de oude remklauw wel nog kunnen reviseren... En hij gaat komende week op de keuring, het enige puntje wat we nog extra hebben moeten vervangen waren die 2 rubbertjes dus over meerdere apk puntjes kan geen sprake zijn :p.

Kortom: bij de volgende meeting (mocht er niet weer wat tussenkomen) ben ik er weer bij met een technisch 100% auto! ^^

Xx Claudy
Mazda 323f BG 1.8i GT
Bouwjaar 1993, speciale uitvoering met airco
TE KOOP
Gesloten