Charity Day 2010

Meetings voor en door leden, en overige evenementen van andere autoclubs.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Gesloten
The Dominator
Newbie
Newbie
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 04 jun, 2007 5:53 pm
Auto: Mazda 323f BA 1.8

Charity Day 2010

Bericht door The Dominator »

[color=#000080]"Charity Day, het evenement waar tuners en autofanaten zich inzetten voor het goede doel."
Dit jaar is het niet de bedoeling om de opbrengsten aan een stichting te doneren maar individuen gelukkig te maken. Met de opbrengsten van dit jaar willen wij graag gezinnen, welke door de ziekte van hun kind beperkt worden, een onvergetelijke, geheel verzorgde dag bezorgen. Dit natuurlijk wederom namens iedereen die Charity Day tot een succes maakt, evenals de voorgaande jaren; vrijwilligers, (hoofd) sponsors, deelnemers en bezoekers!

Voor de editie van Charity Day 2010 hebben we wederom van locatie moeten wisselen aangezien we vorig jaar een hoger deelnemers aantal hebben mogen ontvangen. Tot onze grote spijt hebben wij daardoor vorig jaar ook enkele auto's moeten weigeren, omdat simpelweg de plaats er niet meer voor was. In onze ogen mag dit geen optie zijn omdat iedereen meer dan welkom is om zijn steentje bij te dragen en daarbij ook nog een leuke en gezellige dag kan beleven. Dus onze nieuwe toplocatie biedt dan ook plaats aan ruim 600 auto's en ook is er voldoende parkeergelegenheid voor bezoekers.

4 April 2010, Wereldtuinen Mondo Verde te Landgraaf

Entree:
Auto incl. bestuurder € 10,-
Inzittenden en bezoekers € 2,-

De Flyer volgt nog

Bron: http://www.charityday.nl" onclick="window.open(this.href);return false;[/color]


[b]Ik ken het niet, maar het lijkt mij wel echt geweldig om voor een goed doel te meeten en als er animo voor is wil ik ons wel aanmelden en ga dan uiteraard ook mee.[/b]
The Dominator
Newbie
Newbie
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 04 jun, 2007 5:53 pm
Auto: Mazda 323f BA 1.8

Re: Charity Day 2010

Bericht door The Dominator »

ok, weinig animo dus.

Kent iemand het evenement?
Cyrax
Novice
Novice
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 14 mar, 2008 5:45 am
Auto: motor veel beter

Re: Charity Day 2010

Bericht door Cyrax »

oef das een eind fietsen voor mij

leek me wel leuk
ik heb geen club nodig in heb mijn vrienden
Gesloten