Meeting lentefeesten Hoogerheide, 13-5-2010 (hemelvaart)

Meetings voor en door leden, en overige evenementen van andere autoclubs.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Gesloten
Wezeltje
Guru
Guru
Berichten: 4676
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 7:09 pm
Auto: VW Golf V TDI Optive

Meeting lentefeesten Hoogerheide, 13-5-2010 (hemelvaart)

Bericht door Wezeltje »

Inmiddels voor de 5e keer wordt er tijdens de Lentefeesten in Hoogerheide een meeting gehouden. Deze vind plaats op 13-5-2010 oftewel hemelvaartsdag.

Aangezien de organisatoren van voorgaande edities ivm tijdgebrek deze meeting niet meer organiseren, maar er vanuit de organisatie van de Lentefeesten toch erg veel belangstelling was voor een vervolg, hebben wij van S.W.T. de taak op ons genomen om deze meeting voortaan "over te nemen".

Het gaat hier om een gezellige meeting gekoppeld aan de lentefeesten (braderie + kermis) in hoogerheide. Door deze combinatie komt er altijd erg veel publiek op af wat veelal niet echt bekend is met "tuning & styling". Oftewel de ideale manier om ze hiermee kennis te laten maken en de nodige "vooroordelen" uit de wereld te helpen ;)
Naast getunede auto's staan er ook diverse oldtimers en overigen bijzondere auto's en motoren. Tevens is Leko aanwezig met zijn o.a. meguiars stand en hebben we een eigen DJ (drive in).

Gezien het beperkte aantal plaatsen en de eisen van de organisatie m.b.t. de auto (niet te standaard...) is vooraf aanmelden verplicht, deelname is gratis. (stuur me een pm als je interesse hebt, verdere info mbt aanvang krijg je dan vanzelf).

[img]http://img406.imageshack.us/img406/4976 ... rtxzjj.gif[/img]
Afbeelding
adje
Expert
Expert
Berichten: 1639
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 6:37 am
Auto: Volvo
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: Meeting lentefeesten Hoogerheide, 13-5-2010 (hemelvaart)

Bericht door adje »

ik denk dat ik dit jaar wel even kom kijken, had af gelopen jaar geen tijd.
New York, concrete jungle where dreams are made of, I got a pocketful of dreams
Wezeltje
Guru
Guru
Berichten: 4676
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 7:09 pm
Auto: VW Golf V TDI Optive

Re: Meeting lentefeesten Hoogerheide, 13-5-2010 (hemelvaart)

Bericht door Wezeltje »

upje
Afbeelding
Gesloten