5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Meetings voor en door leden, en overige evenementen van andere autoclubs.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Gesloten
MrJos
Forumlid
Forumlid
Berichten: 5354
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 10:04 am
Auto: 323F BA
SYC/ Wie is wie-topic: 14990
Contacteer:

Re: 5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Bericht door MrJos »

zo ook net weer thuis :wink:

auto uitpakken doe ik morgen wel :lol:

wel balen dat door alle zooi in de auto de blindering verder stuk is gegaan :(
troost is dan nog we de prijs voor beste clubpresentatie hebben gewonnen heeft het iig nog een positieve kant.

iedereen bedankt voor de gezellige dag.
BlazeRed
Rookie
Rookie
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 25 sep, 2009 9:18 pm
Auto: 323f BG 1.8 GT 1994
SYC/ Wie is wie-topic: 35059
Contacteer:

Re: 5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Bericht door BlazeRed »

Nou wat kan ik zeggen over vandaag :wink: dat het weer een geslaagde dag was .. En als ik had geweten dat het vandaag nog zo warm werd had ik een kortebroek aan getroken :mrgreen:
#1e JAF 2011 zandvoort Best car of show
#2e Show and Shine Summergathering 2011
EdjeD
Novice
Novice
Berichten: 324
Lid geworden op: za 25 okt, 2008 7:21 pm
Auto: 323F BA 2.5L V6 KLZE
SYC/ Wie is wie-topic: 32119

Re: 5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Bericht door EdjeD »

idd een zeer geslaagde dag, allen ja die regen was minder maarja dat was vorig jaar ook zo, alleen niet zo hevig...

En idd die beker maakt alles weer goed! :D
F BA 2.5L V6 KL-ZE J-spec GT

Jap Riders push it to the limit; Yank riders push it to the garage
RicardoB
Advanced
Advanced
Berichten: 790
Lid geworden op: wo 02 jun, 2010 3:22 pm
Auto: Mazda 323 1.8 BA GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 31312
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: 5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Bericht door RicardoB »

Ben ook thuis gekomen....gelukkig dan....

kreeg onderweg pech met de spatborden van het rechtervoorwiel :S

Hoorde onderweg ineens wat klapperen, dus zette radio uit om dit beter te kunnen horen. Daarna snel naar de vlugstrook gereden, wat bleek is dat onder de voorbumper het linkervoorspatbord van het rechterwiel los is.
Op de heenweg was er niks mis en ook bij aankomst op de stand geen spoor gezien van loshangende delen.

Daardoor was ik genoodzaakt om het complete spatbord van bumper tot het rechtervoorwiel los te halen. Omdat ik anders geen mogelijkheid zag om thuis te komen. Al met al flink balen want koste tevens flink moeite om alles los te krijgen(spatbord zat op een plek vast met een stevige moer die ik onmogelijk los kreeg omdat ik geen moersleutel had of iets anders).

Heb toen de wegenwacht gebeld maar omdat ik geen lid was kon dit alleen als ik 233 euro betaalde. De medewerker snapte het verhaal en zij dat het zinloos was om dat te doen voor wat plastic dus adviseerde de verzekering te bellen.

Terwijl ik in de wacht stond bij de verzekering alles uiteindelijk los gekregen en direct de telefoon maar opgehangen(wachtlijn :lol: ).

Uiteindelijk toch weg kunnen komen en in rustig tempo naar huis gereden, uiteindelijk rond 19:15 thuis gekomen na alle pech.

Gelukkig wel een mooie dag gehad, was gezellig dus! :323fclub:
Gehannes
Master
Master
Berichten: 2024
Lid geworden op: ma 08 okt, 2007 7:35 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 22241
Extra parameters: f=7

Re: 5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Bericht door Gehannes »

't zat je dus niet mee, maar in elk geval je bent thuis :D
Afbeelding
Racen is net als kleuren, gewoon binnen de lijntjes blijven !!
EdjeD
Novice
Novice
Berichten: 324
Lid geworden op: za 25 okt, 2008 7:21 pm
Auto: 323F BA 2.5L V6 KLZE
SYC/ Wie is wie-topic: 32119

Re: 5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Bericht door EdjeD »

RicardoB schreef:Ben ook thuis gekomen....gelukkig dan....

kreeg onderweg pech met de spatborden van het rechtervoorwiel :S

Hoorde onderweg ineens wat klapperen, dus zette radio uit om dit beter te kunnen horen. Daarna snel naar de vlugstrook gereden, wat bleek is dat onder de voorbumper het linkervoorspatbord van het rechterwiel los is.
Op de heenweg was er niks mis en ook bij aankomst op de stand geen spoor gezien van loshangende delen.

Daardoor was ik genoodzaakt om het complete spatbord van bumper tot het rechtervoorwiel los te halen. Omdat ik anders geen mogelijkheid zag om thuis te komen. Al met al flink balen want koste tevens flink moeite om alles los te krijgen(spatbord zat op een plek vast met een stevige moer die ik onmogelijk los kreeg omdat ik geen moersleutel had of iets anders).

Heb toen de wegenwacht gebeld maar omdat ik geen lid was kon dit alleen als ik 233 euro betaalde. De medewerker snapte het verhaal en zij dat het zinloos was om dat te doen voor wat plastic dus adviseerde de verzekering te bellen.

Terwijl ik in de wacht stond bij de verzekering alles uiteindelijk los gekregen en direct de telefoon maar opgehangen(wachtlijn :lol: ).

Uiteindelijk toch weg kunnen komen en in rustig tempo naar huis gereden, uiteindelijk rond 19:15 thuis gekomen na alle pech.

Gelukkig wel een mooie dag gehad, was gezellig dus! :323fclub:



omg! en dan ook nog 233 euro betalen? pfff wat een afzetters! nja gelukkig dat je de reis hebt kunnen doorzetten!
kijk als het nou 323 euro was had je natuurlijk wel betaald he ;) hahaha
F BA 2.5L V6 KL-ZE J-spec GT

Jap Riders push it to the limit; Yank riders push it to the garage
sabberjoch
Novice
Novice
Berichten: 472
Lid geworden op: wo 01 okt, 2008 8:48 pm
Auto: Honda Civic
SYC/ Wie is wie-topic: 21933
Extra parameters: p=308086#p308086

Re: 5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Bericht door sabberjoch »

Ben ook weer thuis! Wel als een verzopen kat thuisgekomen trouwens :p. Was een geslaagde meeting! Lekker weer ook, behalve op het laatst. Daardoor is de brommer nog in het gras omgevallen, maar een paar aardige mensen hadden hem al voor me verplaatst. Gelukkig niet veel schad, alleen maar een klein scheurtje erbij, maar hij moest toch al naar de kunststoflasser!

Ps bianca, mooie foto's!
Enig spelfouten in bovenstaande post zijn puur en alleen gemaakt voor het vermaak van de lezer!

Zit, na een tijdelijke auto periode, toch maar in de brommerperiode.
YAMAHA!
Riesh
Master
Master
Berichten: 2398
Lid geworden op: di 26 dec, 2006 9:41 pm
Auto: Demio / Micra
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: 5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Bericht door Riesh »

Het was eigenlijk best gezellig.
na afloop nog even de plaatselijke pizzeria onveilig gemaakt, wel jammer dat niet iedereen van de club even meekwam.

De foto's zien er goed uit Bianca
www.nicosport.nl - tuning en onderstel
www.brandblusserexpert.nl - voor de goedkoopste brandblussers
White Angel
Novice
Novice
Berichten: 346
Lid geworden op: zo 13 jul, 2008 12:58 pm
Auto: BG 1.8 16V

Re: 5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Bericht door White Angel »

idd jammer van de regen

waarom ik trouwens zo veel foto's heb van edwin en bart zijn auto . . dat was op verzoek van hun ;) ik wou nog wel meer maken maar mn accu was bijna leeg :oops:


en foto's zijn niet geshopt :finga:
Afbeelding
White Angel
Novice
Novice
Berichten: 346
Lid geworden op: zo 13 jul, 2008 12:58 pm
Auto: BG 1.8 16V

Re: 5 Juni 2011: Meeting Dregema Emmen.

Bericht door White Angel »

MZD-Styling schreef:Het was eigenlijk best gezellig.
na afloop nog even de plaatselijke pizzeria onveilig gemaakt, wel jammer dat niet iedereen van de club even meekwam.

De foto's zien er goed uit Bianca



dankje !

ik doe m'n best (A)
Afbeelding
Gesloten