17,18 December 2011 - AUTO - MOTORSPORTDAGEN Gorinchem

Meetings voor en door leden, en overige evenementen van andere autoclubs.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Gesloten
Bassbound
Novice
Novice
Berichten: 740
Lid geworden op: zo 13 jan, 2008 1:27 am
Auto: 323f BA 1995
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

17,18 December 2011 - AUTO - MOTORSPORTDAGEN Gorinchem

Bericht door Bassbound »

17 & 18 December BE THERE!!!!

AUTO- MOTORSPORTDAGEN 17 & 18 December 2011

Wil jij alles weten en zien op het gebied van auto’s en motoren en kan je tegen wat actie? Kom dan 17 & 18 December naar Evenementenhal Gorinchem. Alles zal in het teken staan van Spectaculaire Racing, Drift Demo’s van de NL Drift Series, Miss Speed Contest en Design-Tuning Car Contest, Tracktorpulling, Hotrods, Legend Cars en nog veel meer.

Outdoor & Indoor
Je vindt op dit nieuwe evenement een combinatie van Indoor met een speciaal aangelegde Outdoor Racetrack waar diverse shows en demonstraties te bekijken zijn. Zo zijn de National Drift Series aanwezig voor een spectaculaire show en bieden zij de mogelijkheid voor Drifttaxi zodat iedereen het echte driften kan ervaren. Daarnaast gaan er diverse klasse racen zoals de DNRT – Stockcar F1 en F2 – Tractor Pulling - NK Toerwagens –Legend Cars - BRL - Karts – Motors.

Indoor is alles te vinden voor de auto-motorsportliefhebber; auto- en motorkleding, velgen, tuningshops, banden, veiligheid, gereedschap, car wrapping en nog veel meer. En is er een Design- Tuning Lounge ingericht met o.a. de 40 mooiste tuningcars. En wordt er kans gemaakt op vele prijzen: Best of Show, Best Girl Car, Best of Race Look, Best of Wheels en Best of Interior.

Champions Gallery & Miss Speed 2011 Contest
Tijdens de Auto-Motorsportdagen gaan raceteams en clubs hun kampioenen huldigen op het podium. En vindt de finale van de Miss Speed 2011 verkiezing plaats met mooie prijzen voor de 1e, 2e en 3e plaats. De prijzen voor de winnaressen zijn onder andere een waardecheque ter waarde van € 350,00 en professionele fotoshoots.

Je auto aanmelden of meedoen aan de Miss Speed 2011 verkiezing? Meld je dan aan op http://www.auto-motorsportdagen.nl

Het spektakel vindt plaats op zaterdag van 10:00 tot 23:00 en zondag van 10:00 en 18:00.

Voor meer informatie ga naar http://www.evenementenhal.nl/ www. auto-motorsportdagen.nl


BE THERE!!!!!!

Afbeelding



foto van de evenementenhal
Afbeelding
Afbeelding
Sam078
Master
Master
Berichten: 1800
Lid geworden op: do 15 jul, 2010 9:56 am
Auto: 323F BA 1.8 16V
SYC/ Wie is wie-topic: 31005
Contacteer:

Re: 17,18 December 2011 - AUTO - MOTORSPORTDAGEN Gorinchem

Bericht door Sam078 »

Mooi evenement, en net om de hoek bij mij, maar helaas moet ik werken :(
Ideeën voor dikke meets of evenementen in 2012, neem contact met me op..!
Max
Guru
Guru
Berichten: 4957
Lid geworden op: di 20 mei, 2008 4:36 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 20175
Contacteer:

Re: 17,18 December 2011 - AUTO - MOTORSPORTDAGEN Gorinchem

Bericht door Max »

Das wel leuk.. denk dak wel 's die kant op ga rijden!
Work before play
leonie
Newbie
Newbie
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 16 jan, 2011 7:42 pm
Auto: mazda 323 f bg 1991
Contacteer:

Re: 17,18 December 2011 - AUTO - MOTORSPORTDAGEN Gorinchem

Bericht door leonie »

ik ga denk ik ook, @ bassbound zag ik het nou goed komt jouw auto binnen te staan?
Bassbound
Novice
Novice
Berichten: 740
Lid geworden op: zo 13 jan, 2008 1:27 am
Auto: 323f BA 1995
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: 17,18 December 2011 - AUTO - MOTORSPORTDAGEN Gorinchem

Bericht door Bassbound »

jep, klopt helemaal. ben ook geselecteerd :mrgreen:
ik zal vast wel vaak in de buurt zijn van mn ba-tje :wink:
Afbeelding
Gesloten