2e Ronde in Groningen

Meetings voor en door leden, en overige evenementen van andere autoclubs.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

2e Ronde in Groningen

Bericht door Wilco »

[center][img]http://img502.imageshack.us/img502/6383 ... 072012.png[/img]

[b]Na een geslaagde eerste keer hebben we natuurlijk de smaak te pakken en gaan we nogmaals naar Groningen toe! [/b]
Op 23/06/2012 zijn we met een mooi clubje naar de algemene zaterdag avond meet in Groningen geweest ! Dit is uitgelopen op een gezellige zeer geslaagde avond. Vandaar ook de reden om dit een maand later nog een keer te willen gaan doen.

[b]Wat gaan we doen ?[/b]
Wat voorop staat is dat we er een gezellige avond van gaan maken :D. Het zal er het zelfde uit gaan zien als vorige keer, voor de mensen die er niet waren even in het kort.

Rond 21:30 a 22:00 allemaal verzamelen achter op de parking bij Kardinge ( bij het wand klimmen ). Hier begon de pret de afgelopen keer al. We stonden hier met zo ongeveer een 15 auto's!
[img]http://img703.imageshack.us/img703/6862/kardinge.png[/img]

Nadat iedereen aanwezig is rijden we met zen allen gezamenlijk naar de algemene meet plek in Groningen de Gideonweg. Hier tref je van alles en nog wat, het 1 iets show waardiger als het ander. Maar goed moet ook wat te lachen blijven :-).
[img]http://img69.imageshack.us/img69/9219/gideonweg.png[/img]

Na dat je hier een tijdje hebt rond gehangen kan het zijn dat je er flauw van bent of dat je nog wat anders wilt gaan doen. Sommige gaan vanaf dit moment naar huis, sommige blijven. De blijvers gaan dan vaak nog even door naar de binnen stad :-) en wat treffen we daar aan :slobber: !
[img]http://img600.imageshack.us/img600/1822/macqc.png[/img]

Dat was de afgelopen keer zo een beetje ons programma. Na de Mac zijn we in een groepjes naar huis gereden.

Wel wil ik hier nog weer even bij kwijt dat er in Groningen op zaterdag avond / nacht steng en veel gecontroleerd wordt op van alles en nog wat! Ze weten dat we er staan en ze naaien je als ze het kunnen. Voorbeeld was de 23e waar ze bij de uitrit ( [i]een verleidelijk recht stukje asfalt[/i] ) stonden met een lasergun ! Dus hou je netjes, niet alleen voor jezelf maar voor de club waar je mee samen rijd!

Ik hoop dat we minstens zoveel aanmeldingen / aanwezigen zullen hebben als dan de vorige ronde.[/center]
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: 2e Ronde in Groningen

Bericht door Wilco »

[b][size=150]De Lijst :rock: [/size][/b]

01. Wilco
02.
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
MrJos
Forumlid
Forumlid
Berichten: 5354
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 10:04 am
Auto: 323F BA
SYC/ Wie is wie-topic: 14990
Contacteer:

Re: 2e Ronde in Groningen

Bericht door MrJos »

veel plezier voor de mensen die gaan!
Vorige editie was een groot succes!!!
eBoonstra
Advanced
Advanced
Berichten: 1128
Lid geworden op: vr 01 okt, 2010 2:46 pm
Auto: Fiat Grande Punto JT
SYC/ Wie is wie-topic: 32567
Extra parameters: f=7

Re: 2e Ronde in Groningen

Bericht door eBoonstra »

Even koekeloeren of ik dan niet iets heb ofzeu. Zo nee, kom ik wel even om de hoek gluren :wink:
'06 Fiat Grande Punto 1.9 JTD MultiJet & '13 Vespa LX Touring Quattro Tempi 25 Grigio Apuano
History: '96 BA 1.5 GLX, '95 BA 2.0 KF GT, '95 BA 1.8 GLX, '96 BA 1.8 GLX.

Veel onderdelen -> http://www.323fclub.nl/site/viewtopic.php?f=13&t=36549
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: 2e Ronde in Groningen

Bericht door Wilco »

[quote="MrJos"]veel plezier voor de mensen die gaan!
Vorige editie was een groot succes!!![/quote]

en waar is jou naam dan op het lijstje voor de 2e editie ? :P :rock:
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: 2e Ronde in Groningen

Bericht door Wilco »

[quote="eBoonstra"]Even koekeloeren of ik dan niet iets heb ofzeu. Zo nee, kom ik wel even om de hoek gluren :wink:[/quote]

Kom ook maar even gezellig langs Boonstra !! Mooie is ( vind ik ) je kunt daarna nog alle kanten op omdat het redelijk vroeg op de avond is allemaal :P
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Gehannes
Master
Master
Berichten: 2024
Lid geworden op: ma 08 okt, 2007 7:35 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 22241
Extra parameters: f=7

Re: 2e Ronde in Groningen

Bericht door Gehannes »

[quote="MrJos"]veel plezier voor de mensen die gaan!
Vorige editie was een groot succes!!![/quote]

Ook ik wens jullie veel plezier, en sta er nu dan ook niet tussen met de seat :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Afbeelding
Racen is net als kleuren, gewoon binnen de lijntjes blijven !!
speedymaster
Novice
Novice
Berichten: 347
Lid geworden op: do 05 apr, 2012 6:18 pm
Auto: mazda 323 f bg

Re: 2e Ronde in Groningen

Bericht door speedymaster »

[quote="Gehannes"][quote="MrJos"]veel plezier voor de mensen die gaan!
Vorige editie was een groot succes!!![/quote]

Ook ik wens jullie veel plezier, en sta er nu dan ook niet tussen met de seat :mrgreen: :mrgreen: :lol:[/quote]
mooi zo je hoort er te komen in een mazda nie in je seat lol:P ondanks dat seat wel lekker rijdt:P
heb zelf een cordoba vario gehad:D
leef de dag zoals die komt en geniet van t leven
Gehannes
Master
Master
Berichten: 2024
Lid geworden op: ma 08 okt, 2007 7:35 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 22241
Extra parameters: f=7

Re: 2e Ronde in Groningen

Bericht door Gehannes »

[quote="speedymaster"][quote="Gehannes"][quote="MrJos"]veel plezier voor de mensen die gaan!
Vorige editie was een groot succes!!![/quote]

Ook ik wens jullie veel plezier, en sta er nu dan ook niet tussen met de seat :mrgreen: :mrgreen: :lol:[/quote]
mooi zo je hoort er te komen in een mazda nie in je seat lol:P ondanks dat seat wel lekker rijdt:P
heb zelf een cordoba vario gehad:D[/quote]

tis dat ik sowieso niet kan, anders deed ik et al alleen om jou te treiteren :P :mrgreen: :lol:

:323fclub:
Afbeelding
Racen is net als kleuren, gewoon binnen de lijntjes blijven !!
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: 2e Ronde in Groningen

Bericht door Wilco »

[quote="Gehannes"][quote="MrJos"]veel plezier voor de mensen die gaan!
Vorige editie was een groot succes!!![/quote]

Ook ik wens jullie veel plezier, en sta er nu dan ook niet tussen met de seat :mrgreen: :mrgreen: :lol:[/quote]

Jammer dat je er niet bij zult zijn man ! Volgende keer beter maar weer ;-)
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Gesloten