Pagina 2 van 4
Re: Vrij circuit rijden | Vrijdag 1 Maart 2013 | TT Assen
Geplaatst: di 29 jan, 2013 2:40 pm
door pop-i
Ja moet alleen wel echt die remmerij gaan overzetten van die V6 hiero maar kom er maar niet aan toe
Maar Dit jaar moet en zal die GTX een keer op de baan komen maar met recente veranderingen hiero is het even kijken wat ik nog kan
Re: Vrij circuit rijden | Vrijdag 1 Maart 2013 | TT Assen
Geplaatst: di 29 jan, 2013 5:46 pm
door eBoonstra
pop-i schreef:Ja moet alleen wel echt die remmerij gaan overzetten van die V6 hiero maar kom er maar niet aan toe
Maar Dit jaar moet en zal die GTX een keer op de baan komen maar met recente veranderingen hiero is het even kijken wat ik nog kan
Remmen is voor mietjes Chris! Ik reed alsof ik bezeten was, tot het maximum, met mijn standaard 1.5 over het circuit en dat ging goed!
Omdat ik echt gek was waren mijn remmen meteen de eerste ronde al gefade, maargoed de rest van de rondjes wat eerder het pootje van het gas en het gaat goed genoeg
Re: Vrij circuit rijden | Vrijdag 1 Maart 2013 | TT Assen
Geplaatst: di 29 jan, 2013 5:51 pm
door pop-i
Echt vat dit niet te lullig op maar ik denk dat ik op iets hogere snelheden kom tussen de bochten door dan met een 1.5
(of ik moet iets gruwelijk verkeerds doen
)
Als ik zag hoe hij nu al naar de 180 ging
kan dat nog een heel leuk dagje worden
En elke keer vroeg van het gas lijkt me minder leuk dan goeie rempunten zoeken en gaan met die banaan
Re: Vrij circuit rijden | Vrijdag 1 Maart 2013 | TT Assen
Geplaatst: di 29 jan, 2013 5:58 pm
door pop-i
eBoonstra schreef: Ik reed alsof ik bezeten was,
Hoezo alsof
Re: Vrij circuit rijden | Vrijdag 1 Maart 2013 | TT Assen
Geplaatst: wo 30 jan, 2013 12:27 am
door SuperSonic
eBoonstra schreef:Wat scheelt er aan Boy? Ze zijn niet streng hoor.
Ik ben er ff rap doorheen gegaan, en het eerste wat mij opviel is het sleepoog. Het is niet zozeer dat het achter de tuningsbumper valt, maar het is er compleet afgeslepen door een vorige eigenaar om deze bumper te kunnen plaatsen. Ik zou er met deze voorkant ook nergens plek voor hebben zelfs
Nu moest ik 1 maart zoizo al werken (
), maar ik was vooral nieuwsgierig wat er voor nodig zou zijn om deze auto op de baan te krijgen. Het lijkt meer dan me misschien wel lief is dus, want het zou ook bijzonder leuk zijn om dan geen 150kg audio bij te hebben, en lichte velgen te kunnen monteren (velgen heb ik, maar geen zomerbanden ervoor)
Dus nog maar fftjes stevig over nadenken
Re: Vrij circuit rijden | Vrijdag 1 Maart 2013 | TT Assen
Geplaatst: wo 30 jan, 2013 1:02 am
door pop-i
[offtopic]Nou als je sleepoog het probleem is dan komde mar fkes naar wageningen
ik heb mijn sleepoog ook moeten aanpassen voor mijn voorbumper.
heb hem laatst getest en die werkt prima
[/offtopic]
Re: Vrij circuit rijden | Vrijdag 1 Maart 2013 | TT Assen
Geplaatst: wo 30 jan, 2013 5:15 pm
door Astination
hahaah dan vraag ik de civic del sol van een kennis wel ff. Met een 1.5 schaam ik me, niet vooruit te branden . 1.6 V-tec voldoet veel beter .
Re: Vrij circuit rijden | Vrijdag 1 Maart 2013 | TT Assen
Geplaatst: do 31 jan, 2013 12:23 pm
door eBoonstra
Gulle vrienden heb je, die hun auto uitlenen voor circuitgebruik
Nogmaals; ik denk dat ik in het verleden wel bewezen heb dat een 1.5 icm. een goed onderstel en geen angst prima is voor circuitgebruik. Heb menig auto met meer vermogen achter gelaten..
@Boy in principe wordt het sleepoog niet gecontroleerd/beoordeeld. Het is alleen lullig als je met pech aan de kant van de baan staat denk ik
Re: Vrij circuit rijden | Vrijdag 1 Maart 2013 | TT Assen
Geplaatst: do 31 jan, 2013 12:47 pm
door @PM
Dan maken ze hem vast aan wat ze kunnen vinden.
Niet gek opkijken als daarna je wielophanging ergens krom is
Re: Vrij circuit rijden | Vrijdag 1 Maart 2013 | TT Assen
Geplaatst: do 31 jan, 2013 1:25 pm
door eBoonstra
@PM schreef:Dan maken ze hem vast aan wat ze kunnen vinden.
Niet gek opkijken als daarna je wielophanging ergens krom is
Bijvoorbeeld